کد خبر: ۷۵۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
تعداد بازدید: ۳۳۴
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش:
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد : جزیره کیش باید به مقصد سکونت نخبگان کشور در حوزه های اقتصادی، علمی، فرهنگی، فناوری و آموزشی تبدیل شود
کیش به مقصد نخبگان کشور تبدیل شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزادکیش، محمد ابراهیم انصاری لاری روز شنبه در آیین گشایش دبستان پروین اعتصامی جزیره کیش در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر افزود: ما به دنبال این هستیم که کیش یک سکونت گاه معمولی نباشد، باید خانواده ها در آموزش و پرورش کیش احساس آسودگی خاطر برای تحصیل فرزند خود داشته باشند.

‎وی تاکید کرد: اینکه برخی به خاطر نیازهای آموزشی فرزندان، خانواده خود را در استانهای دیگر اسکان دهند و خود به جزیره رفت و آمد کنند، زیبنده کیش نیست و آموزش و پرورش آن باید مثل همه مراکز دیگر بدرخشد و ممتاز باشد.

‎وی با گرامیداشت سالروز پیروی انقلاب اسلامی و تبیین برخی توقعات امام راحل در اهداف شکل گیری انقلاب اسلامی افزود. امام راحل در بهشت زهرا (س )فرمودند : ما انقلاب نکردیم که رژیمی برود و رژیم دیگری بیاید، ما انقلاب کردیم که انسان کهنه و متحجر قدیم برود و انسان نو و متکامل جدید بیاید

‎وی با بیان این سخن بنیانگذار جمهوری اسلامی که در صحیفه نور نیز مورد تاکید قرار گرفته است، تصریح کرد: این کلام امام راحل که جان مایه انقلاب اسلامی است و می تواند وظیفه و رسالت همه ما بویژه در آموزش و پرورش را نشان دهد، امروز مغفول مانده است.

‎انصاری لاری گفت: امام راحل هدف غایی و افق انقلاب اسلامی و این فلسفه بزرگ را در این یک جمله بیان و ترسیم کردند.

‎وی تاکید کرد: امروز آموزش و پرورش محور اصلی این توسعه انسانی است و ما در جزیره کیش به این مطلب اهتمام جدی داریم

‎مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار کرد: باید انسان های جزیره کیش نیز ممتاز باشند و در حد نگین بدرخشند که در گرو تلاش و کوشش مضاعف در آموزش و پرورش است

‎انصاری لاری با اشاره به اولویت سازمان منطقه آزاد در توسعه آموزش و پرورش گفت: به این منظور اعتبار 150 میلیارد ریالی برای بهبود وضعیت نیروی انسانی و کادر اداری آموزش و پرورش در سال 97 تخصیص داده شده است.

‎وی افزود: همچنین امروز کار ساخت 2 مجموعه بزرگ آموزش و پرورش با اعتبار هر یک به ارزش 400 میلیارد ریال آغاز می شود و در یکسال آینده بهره برداری خواهد شد.

‎وی تاکید کرد: اعتقاد ما به بزرگ نمایی و مراسم کلنگ زنی نیست بلکه معتقدیم مراسم باید برای بهره برداری و عرضه نتیجه کار در حوزه آموزش و پرورش جزیره است.

‎یادآور می شود مدرسه دخترانه پروین اعتصامی با اعتبارات سازمان منطقه آزاد احداث شده است

‎این واحد آموزشی تنها مدرسه استاندارد جزیره با داشتن شرایط فیزیکی مناسب ، 18 کلاس درس، سالن ورزش، مجموعه اداری و کتابخانه است.

‎جزیره کیش دارای 40 واحد آموزشی که 25 واحد آن دولتی و 15 واحد غیر دولتی است و هم اکنون هشت هزار و 400 دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در این مدارس مشغول تحصیل هستند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: