کد خبر: ۷۵۹۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
تعداد بازدید: ۵۵۷
استقلالي‌ها بعد از هفته‌ها تحقيق و بررسي و از دست دادن زمان، بالاخره دو بازيكن خارجي جذب كردند كه با همين دو نفر ليست آسيايي آنها كامل شد.
چالش بزرگ استقلال/ وای اگر این دو نفر خوب نباشندبه گزارش خبرداغ،استقلالي‌ها بعد از هفته‌ها تحقيق و بررسي و از دست دادن زمان، بالاخره دو بازيكن خارجي جذب كردند كه با همين دو نفر ليست آسيايي آنها كامل شد.

 

بويان يك بازيكن بلغارستاني- مقدونيه‌اي در خط مياني است و مامه تيام هم همان مهاجم معروفي است كه مي‌گويند در اينتر و يوونتوس بازي كرده و حتي شايعه شده استقلالي‌ها بالاي پنج ميليارد تومان پول بابت جذبش خرج پرداخته‌اند.

 

به هر حال مدت زماني كه استقلال براي جذب اين دو بازيكن صرف كرد بسيار زياد بود و به نوعي حتي احتمال كسب سهميه از مسير ليگ برتر را هم براي اين تيم كاهش داد. حالا هم همه انتظار دارند دو بازيكني كه با اين همه صبر و تحمل و جستجو و كنكاش جذب شده‌اند، انتظارات را برآورده‌كنند، وگرنه باشگاه استقلال بايد آماده رويارويي با توپخانه هواداران و رسانه‌ها باشد.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: