کد خبر: ۷۵۹۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
تعداد بازدید: ۳۹۵
بالاخره روند پیروزی‌های پیاپی ذوب‌آهن با امیر قلعه‌نویی هم متوقف شد و این تیم با نتیجه پرگل چهار بر دو مقابل سایپا تن به شکست داد.
این دفعه چند نفره بازی کردید؟!به گزارش خبرداغ،بالاخره روند پیروزی‌های پیاپی ذوب‌آهن با امیر قلعه‌نویی هم متوقف شد و این تیم با نتیجه پرگل چهار بر دو مقابل سایپا تن به شکست داد. به نظر می‌رسد آشتی با برنامه نود بعد از چند سال، اصلا برای قلعه‌نویی خوش‌یمن نبود. او بلافاصله بعد از آنکه تندیس مربی برتر ماه دی را از نود گرفت، از کنار زمین اخراج شد و از روی سکوها چهار تایی شدن تیمش را دید.

 

امیر که استاد تکرار جملات مختلف است، از ابتدای نیم‌فصل دوم و با شروع پیروزی‌های تیمش به دفعات گفته بود: «دور رفت هشت نفره بازی می‌کردیم و حالا 11نفره شده‌ایم.» او به این ترتیب به سه بازیکنی طعنه می‌زد که خودشان را سرباز کردند. در مصاف با سایپا اما ظاهرا ذوب‌آهن به دوران بازی هشت‌نفره برگشت و مثل دیدار رفت با پرسپولیس چهارتایی شد!

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: