کد خبر: ۷۵۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
تعداد بازدید: ۳۰۲
تا چند هفته پیش در جدول بهترین گلسازهای لیگ هفدهم، مطلقا هیچ خطری محسن مسلمان را تهدید نمی‌کرد و به نظر می‌رسید او خیلی راحت می‌تواند عنوان برترین پاسور فصل را به خودش اختصاص بدهد.
برانکو انتخابش را برای داربی کرده/ چرا؟به گزارش خبرداغ،تا چند هفته پیش در جدول بهترین گلسازهای لیگ هفدهم، مطلقا هیچ خطری محسن مسلمان را تهدید نمی‌کرد و به نظر می‌رسید او خیلی راحت می‌تواند عنوان برترین پاسور فصل را به خودش اختصاص بدهد. با این وجود حالا با نیمکت‌نشین شدن مسلمان، این وحید امیری است که از خود پرسپولیس به تهدیدی جدی برای مسلمان تبدیل شده.

 

وحید در بازی با صنعت نفت دو نا از گل‌های تیمش را ساخت تا با شش پاس گل، روی پله دوم جدول پاسورها قرار بگیرد. در حال حاضر امیری سه پاس گل با مسلمان فاصله دارد و با توجه به فرم خوبش اصلا بعید نیست به آقای شماره77 برسد. او البته بر خلاف مسلمان فقط مهندس ناظر نیست و یک «مهندس- کارگر» است که در تمام طول بازی بی‌وقفه می‌دود. به همین دلیل هم او انتخاب اول برانکو، پیش از همه هافبک‌هاست.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: