کد خبر: ۷۵۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶
تعداد بازدید: ۲۶۱
رئیس‌ جمهوری ترکیه امروز (شنبه) تایید کرد یک فروند بالگرد متعلق به نیروهای مسلح ترکیه حین عملیات شاخه زیتون در استان هاتای در جنوب‌شرق این کشور سقوط کرده است.
ساقط شدن بالگرد ارتش ترکیه در جریان عملیات عفرین/ اردوغان: عاملان حمله بهای سنگینی می‌پردازند
رجب طیب اردوغان،‌ رئیس‌ جمهوری ترکیه در جلسه‌ای در استانبول به سقوط یک فروند بالگرد نیروهای مسلح کشورش در هاتای واکنش نشان داد. وی گفت: عاملان این حمله بهای سنگینی خواهندپرداخت.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری آناتولی، در همین حال ستاد ارتش ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد دست‌کم ۱۱۴۱ تن از شبه‌نظامیان یگان‌های مدافع خلق (ی‌پ‌گ) از زمان آغاز عملیات شاخه زیتون ترکیه در عفرین سوریه "خنثی" شده‌اند.

  مقام‌های ترکیه در بیانیه‌های خود غالبا از واژه "خنثی شدن" برای اشاره به شبه‌نظامیانی تسلیم یا کشته و یا بازداشت شده استفاده می‌کنند. در این بیانیه آمده است، نیروهای مسلح ترکیه ۳۶ هدف ی‌پ‌گ را "منهدم" و ۷۹ شبه‌نظامی ی‌پ‌گ را حین حملات هوایی شبانه "خنثی" کرده است. ترکیه از ۲۰ ژانویه عملیات شاخه زیتون را برای پاکسازی شبه‌نظامیان از عفرین در شمال غرب سوریه آغاز کرده است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: