کد خبر: ۷۵۸۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
تعداد بازدید: ۳۳۵
مهاجم تراکتورسازان که در دیدار قبلی این تیم به دلیل مصدومیت تعویض شد امروز برای اولین بار در تمرین این تیم حضور پیدا می کند.
خبری خوش در اردوی قرمزها برای لیگ قهرمانان آسیابه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،محمد ابراهیمی که در دیدار اخیر تراکتوری ها به عنوان یکی از بازیکنان اصلی پا به میدان گذاشت در نهایت نتوانست بیشتر از 30 دقیقه در میدان حضور داشته باشد و به دلیل مصدومیت از زمین تعویض شد و جای خود را به بازیکن دیگری داد.

 

مصدومیت F14 تراکتوری ها باعث شد تا هواداران تیم نگران وضعیت او شوند؛ اما به گفته مجید صادقی، پزشک این تیم، در رابطه با مصدومیت ابراهیمی جای نگرانی نیست و جواب تست های او امیدوارکننده و به همین دلیل امروز در تمرین تراکتوری ها حضور پیدا خواهد کرد تا در صورت آمادگی و با صلاحدید ساغلام در بازی آسیایی این تیم به میدان برود.

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: