کد خبر: ۷۵۸۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
تعداد بازدید: ۳۱۸
به رغم پیروزی بسیار خوب مقابل سپیدرود، سرپرست استقلال معتقد است ماه بسیار دشواری پیش روی این تیم بوده و کار واقعاً سخت می‌شود.
به خاطر گردن‌کلفتی عربستان و AFC باید در عمان بازی کنیمبه گزارش خبرداغ،نصرا... عبداللهی دیروز از شرایط بازی در عمان هم ناراحت بود اما تأکید داشت که چاره دیگری غیر از این وجود ندارد.

 

* یک بازگشت خوب در آزادی پس از ناکامی مقابل ذوب‌آهن در اصفهان...

در اصفهان هم بد نبودیم. نیمه اول که خیلی خوب بازی کردیم ولی در نیمه دوم داور بعضی از صحنه‌های 50-50 را به ضررمان گرفت و همین مسئله روی عملکرد تیم اثر گذاشت ولی پنج‌شنبه انصافاً خیلی خوب بودیم. بچه‌ها به حرف کادر فنی کاملاً گوش کردند و حاصل آن را هم دیدند. البته دشواری ما تازه شروع شده است. از لیگ قهرمانان گرفته تا شهرآورد. اسفند، ماهی بسیار دشوار برای استقلال است.

 

* لیگ قهرمانان هم از این هفته برای‌تان شروع می‌شود؟

پنج‌شنبه بازی الهلال و النصر را دیدم. الهلال تیم خیلی خوبی است، خیلی خوب. بازی‌های العین را هم دیده‌ام، آن تیم هم خوب است. هر دو تیم بازیکنان میلیون ‌دلاری دارند. بازی‌های الریان را ندیدم ولی قطعاً آنها هم تیم خوبی هستند. بی‌جهت که بالانشین جدول نشده‌اند.

 

* بازی با الهلال در عمان. این واقعاً به ضرر استقلال است، قبول دارید؟

بله. من کاملاً مخالف بودم که در عمان بازی کنیم. باشگاه هم مخالف بود. قاعدتاً فدراسیون هم تلاش خودش را کرد ولی زورمان نرسید دیگر. حالا به خاطر گردن‌کلفتی عربستان و AFC باید در عمان بازی کنیم! می‌دانم آنجا ما عملاً فقط به اسم میزبان هستیم ولی قطعاً می‌رویم تا بازی را ببریم. الهلال تیم خوبی است اما استقلال هم برای پیروزی وارد زمین می‌شود. ما در گروه بسیار سختی هستیم ولی کاملاً امیدوار به صعودیم. امیدوارم فدراسیون قضیه را دنبال کند تا حداقل این مشکل برای دور بعدی یا فصل بعد گریبانگیر تیم‌های ایرانی نشود.

 

* آمار پایین گل‌های خورده استقلال پس از روی کار آمدن وینفرد شفر هواداران را امیدوار کرده تا این روند در لیگ قهرمانان آسیا هم تداوم پیدا کند.

ما دو تا گلر خوب داریم که خیلی آماده‌اند. مدافعان استقلال هم در شرایط مطلوبی قرار دارند ولی با این وجود حفظ روند گل نخوردن تیم در آسیا کار دشواری است چون فراموش نکنید که ما گلرها و مدافعان بسیار خوبی داریم اما حریفان آسیایی هم با مهاجمان بسیار خوبی مقابل استقلال قرار خواهند گرفت. مردانی که بعضی از آنها میلیون‌ها دلار قیمت دارند. به نظرم الهلال جدی‌ترین و دشوارترین حریف ماست.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: