کد خبر: ۷۵۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
تعداد بازدید: ۱۹۴
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: شاگردان برانکو از انگیزه بالای قهرمانی برخوردار هستند و اگر اتفاق خاصی نیفتد، قهرمانی از آن پرسپولیس است.
شاگردان برانکو از انگیزه بالای قهرمانی برخوردارند/ پرسپولیس به جمع 4 تیم برتر آسیا راه پیدا می‌کندبه گزارش خبرداغ،ناصر محمدخانی در خصوص بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان گفت: بازی بسیار خوب و روانی را از پرسپولیس شاهد بودیم. شاگردان برانکو به درستی از موقعیت‌ها استفاده کردند و توانستند بازی را در کنترل خود در بیاورند و ۳ گل به حریف آبادانی خود که میزبان بود، بزنند و انتقام جام حذفی را بگیرند. شاگردان برانکو از انگیزه بالای قهرمانی برخوردار هستند و اگر اتفاق خاصی نیفتد، قهرمانی از آن پرسپولیس است.



وی در ادامه افزود: در هفته گذشته سر تمرین پرسپولیس حضور داشتم و شاهد انگیزه بالای بازیکنان پرسپولیس برای قهرمانی مجدد بودم. من اطمینان دارم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروه با موفقیت حریفان خود را شکست می‌دهد و می‌تواند در جمع ۴ تیم برتر حضور داشته باشد.



پیشکسوت پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: عملکرد برانکو در چند سال اخیر بسیار خوب و مثبت بوده و این مربی توانسته ثبات را برای پرسپولیس به ارمغان بیاورد و باید قرارداد او تمدید شود.



محمد خانی در خصوص انتقاد‌های علی کریمی از تاج و برنامه ۹۰ تصریح کرد: دقیقا نمی‌دانم که علی کریمی چه گفته و از انتقاد‌ها و صحبت‌های او بی خبرم و نمی‌توانم در این باره اظهار نظر کنم.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: