کد خبر: ۷۵۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
تعداد بازدید: ۳۸۰
با اينكه كارشناسي داوري در برنامه نود نشان داد گل اول استقلال به صنعت نفت در نيمه‌نهايي جام حذفي مشكلي نداشته، اما فراز كمالوند همچنان به شدت از اتفاقات آن بازي شاكي است.
پس بازی پرسپولیس چی آقای مربی؟به گزارش خبرداغ،با اينكه كارشناسي داوري در برنامه نود نشان داد گل اول استقلال به صنعت نفت در نيمه‌نهايي جام حذفي مشكلي نداشته، اما فراز كمالوند همچنان به شدت از اتفاقات آن بازي شاكي است.

 

سرمربي نفت حتي در كنفرانس خبري بازي برابر پرسپوليس دوباره به آن بازي اشاره كرد و گفت: «فينال جام حذفي را از ما گرفتند و به استقلال دادند.»

 

البته او ممكن است كماكان به خطاي پنالتي اعلام‌نشده روي كرار جاسم معترض باشد، اما خوب است به آقا فراز يادآوري كنيم همين كرار در بازي مرحله قبلي جام‌حذفي مقابل پرسپوليس فرشاد احمدزاده را در محوطه جريمه زد كه داور به اشتباه پنالتي نگرفت.

 

اشتباه داور در اين صحنه حتي از سوي كارشناس برنامه نود هم تاييد شد. پس اگر بنا به روايت كمالوند باشد، نيمه‌نهايي را هم از پرسپوليس گرفتند و به نفت آبادان دادند!

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: