کد خبر: ۷۵۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
تعداد بازدید: ۵۳۷
استقلال با برد پرگل مقابل سپیدرود، ماندنش در صدر جدول بازی‌های خانگی را حداقل تا هفته بیست و ششم، قطعی کرد.
استقلال صدرنشین شدبه گزارش خبرداغ ، استقلال با برد پرگل مقابل سپیدرود، ماندنش در صدر جدول بازی‌های خانگی را حداقل تا هفته بیست و ششم، قطعی کرد.


استقلال در ورزشگاه آزادی، این فصل بهترین تیم لیگ برتر محسوب می‌شود. آن‌ها در جدول بازی‌های خانگی لیگ، صدرنشین هستند اما در بازی‌های خارج از خانه انقدر بد نتیجه گرفته‌اند که فعلا جایی بین سه تیم اول جدول نداشته باشند. پرسپولیس صدرنشین لیگ و صاحب رکوردهای تهاجمی و دفاعی لیگ، همچنان چسبیده به استقلال در تعقیب این تیم است اما بردهای خانگی پرگل شفر باعث شده آن‌ها فعلا نتوانند به رقیب سنتی‌شان برسند.


استقلال در دو بازی آخر خانگی، ۷ گل به رقبایش زده تا علاوه بر پیروزی، تفاضل گل فوق العاده‌ای در آزادی داشته باشد. پرسپولیس هم در آزادی، به اندازه استقلال امتیاز گرفته اما بخاطر تفاضل گل صدر را به حریفش واگذار کرده است. حالا با سه گل بازی امروز، پرسپولیس هفته آینده که در آزادی بازی کند و تعداد بازی‌های خانگی‌اش با استقلال برابر شود، حتی در صورت برد هم نمی‌تواند به صدر برسد. مگر اینکه در یک مسابقه، بیشتر از ۶ بار دروازه استقلال خوزستان را باز کند!


با این شرایط، استقلال حداقل تا هفته بیست و ششم، صدرنشین بازی‌های خانگی باقی خواهد ماند و فقط در شرایطی صدر را از دست می‌دهد که در دربی، برنده نباشد و پرسپولیس دو بازی خانگی با استقلال خوزستان و سایپا را ببرد. فعلا تا آن زمان و احتمالاتش، استقلالی‌ها همچنان صدرنشین قلعه آزادی هستند.

نود

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
متأسفم برای استقلالی ها، که وقتی میبینن دستشان به پرسپولیس قهرمان نمیرسد دلشون را با یه مورد جزعی و احمقانه گل زده بیشتر در آزادی خوش میکنند...!!!
همانند بچه ای که وقتی دستش به شیر نمیرسد، با پستانک خالی خودش را گول میزند...!!!
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: