کد خبر: ۷۵۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
تعداد بازدید: ۳۷۴
وينفرد شفر گفت: «پس از شكستي كه در اصفهان داشتيم متوجه شدم ما بازي را به 6 دقيقه ابتدايي نيمه دوم باختيم. آنجا كه به جاي پرس كردن حريف بازي را داديم».
شفر: ما شانس دوم يا سومي ليگيمبه گزارش خبرداغ، وينفرد شفر پيش از ديدار امروز استقلال مقابل سپيدرود رشت درباره آخرين وضعيت تيمش حرف زد و گفت: «پس از شكستي كه در اصفهان داشتيم متوجه شدم ما بازي را به 6 دقيقه ابتدايي نيمه دوم باختيم. آنجا كه به جاي پرس كردن حريف بازي را داديم».

 

 او به مهاجمان تيمش هم ايراد گرفت و گفت: «به مهاجمم گفته بودم بايد از جلو بازي را ببندد ولي اين كار را نكرد و حريف راحت جلو آمد و گل خورديم. براي همين براي بازي امروز بايد حواس‌مان جمع باشد تا تمركزمان را از دست ندهيم».

 

شفر گفت: «به نفراتم گفته‌ام امروز بايد در فينال شركت كنند. بازي دشواري داريم چون رشتي‌ها براي جنگ مي‌آيند و چون ما بايد هفته آينده به ديدار الريان برويم به اين خاطر به اين پيروزي نياز داريم تا يك بازگشت خوب به روحيه قبلي‌مان داشته باشيم. اگر مانند نيمه اول بازي با ذوب‌آهن باشيم و توپ را درست به گردش دربياوريم مي‌توانيم برنده زمين را ترك كنيم».

 

شفر درباره وضعيت استقلال در ماه‌هاي بعد از حضورش در اين تيم هم حرف زد و اعتراف كرد: «كمي دير به استقلال آمدم. روزي كه به تهران رسيدم نزديك به ته جدول بوديم. در حالي كه حالا ما شانس داريم دوم يا سوم ليگ شويم و در جام ‌حذفي هم در فينال هستيم و مي‌توانيم قهرمان شويم. خبر دارم استقلال دو فصل قبل هم به فينال رسيده بود. من بعد از آمدن به استقلال با تيم كار كردم و با همين نفراتي كه داشتيم اين همه بالا آمديم و الان فقط چند بازيكن به تيم ما اضافه شده‌اند. ما با همان بيت‌سعيد، سجاد شهباززاده و يعقوب كريمي بالا آمديم و البته هنوز هم برخي مي‌گويند ما خوب نيستيم! سيستم بازي ما رو به جلو است و علي دايي و سايپا هم با اين روش بازي مي‌كنند».

 

شفر درباره علي كريمي هم حرف زد و گفت: «او را مي‌شناسم و اگر به جاي 27 سالگي در سن پايين‌تري به بوندس‌ليگا مي‌آمد موفقيت‌هاي بيشتري به دست مي‌آورد. البته ماگات هم كه در بايرن سرمربي‌‌اش بود كمي سختگيرانه رفتار مي‌كرد و وادارش كرد 8 كيلو وزن كم كند. دوست دارم نفرات تيمم امروز فرصت‌هاي زيادي براي گلزني داشته باشند. اگر هماهنگي بين نفرات تيم بيشتر شود و تمركز داشته باشيم برنده خواهيم شد». 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: