کد خبر: ۷۵۸۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
تعداد بازدید: ۲۵۱
سرمربی صنعت نفت آبادان باز هم در برابر مربی کروات سرخپوشان شکست خورد تا آمار بسیار ضعیفی را مقابل وی به ثبت برساند.
در تقابل با پرسپولیس برانکو، کدام مربی ضعیف ترین نتایج را داشته است؟ + عکسبه گزارش خبرداغ،سرمربی صنعت نفت آبادان باز هم در برابر مربی کروات سرخپوشان شکست خورد تا آمار بسیار ضعیفی را مقابل وی به ثبت برساند.

 

فراز کمالوند سرمربی صنعت نفت آبادان در هفته بیست و سوم نیز همانند بازی رفت چاره ای جز شکست مقابل برانکو نداشت و در آبادان با ۳ گل مغلوب این مربی کروات شد. به این ترتیب، کمالوند ششمین بازی متوالی را هم مقابل برانکو شکست خورد تا آمار بسیار ضعیفی را در این زمینه داشته باشد.

 

وی پس از پیروزی در اولین تقابل با برانکو، در ۶ مصاف بعدی همواره یک بازنده کامل بوده و هیچگاه در رقابت های لیگ برتر حریف جدی و خطرناکی برای پرسپولیس و برانکو نبود. وی به غیر از دو بازی فصل جاری همراه با صنعت نفت، در لیگ برتر شانزدهم و پانزدهم به عنوان سرمربی گسترش فولاد تبریز مقابل برانکو حاضر شد اما هر چهار بازی را بازنده این نبرد بود.

 

آمار دیگری که عملکرد ضعیف تیم های کمالوند در تقابل با پرسپولیس برانکو را نشان می دهد، عدم گلزنی برابر این تیم در پنج بازی از شش تقابل اخیر است. در شش مصاف اخیر کمالوند با پرسپولیس و برانکو، تنها در یک بازی شاگردان کمالوند در گسترش فولاد موفق به باز کردن دروازه پرسپولیس شدند؛ بازی که در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ به سود سرخپوشان خاتمه یافت.

 

 

پرسپولیس برانکو در هفت تقابل خود با تیم های کمالوند موفق به زدن ۱۳ گل شده و فقط ۴ گل از حریف دریافت کردند. به این ترتیب، در تقابل مربیان با برانکو ایوانکوویچ، فراز کمالوند ضعیف ترین آمار و نتایج را به خود اختصاص داده است.

 

پس کمالوند که با ۶ شکست بیشترین باخت را مقابل برانکو متحمل شده، علی دایی و عبدالله ویسی با چهار باخت در رده بعدی قرار دارند. همچنین، کمالوند برابر پرسپولیس ۸ بار شکست خورده است.

نود

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: