کد خبر: ۷۵۸۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
تعداد بازدید: ۲۰۰
پرسپولیس با سه گل از سد صنعت نفت گذشت.
امیری - علیپور، زوج آتشین جدید پرسپولیسبه گزارش خبرداغ،علی علیپور رکورد مهدی طارمی را شکست و حالا وحید امیری به دنبال عنوان آقای پاس گلی در لیگ هفدهم است. 

پرسپولیسی ها یکی پس از دیگری رکورد یکدیگر را می­ شکنند و حالا نوبت به علی علیپور و وحید امیری رسیده است. 

این دو بازیکن در دیدار مقابل صنعت نفت روز درخشانی را سپری کردند و با همکاری یکدیگر، 2 گل به ثمر رساندند تا علیپور آقای گلی خود را قطعیت بخشد و امیری هم به محسن مسلمان نزدیک و نزدیک­ تر شود. 

به گزارش خبرآنلاین،مسلمان در فصل جاری 9 پاس گل داده و آقای پاس گل لیگ هفدهم است و حالا پس از او، وحید امیری با 6 پاس گل در رده دوم قرار دارد و در تعقیب اوست. باتوجه به نیمکت ­نشینی ادامه­ دار مسلمان، امیری شانس بالایی برای رسیدن به او دارد. علی علیپور نیز با 2 گلی که وارد دروازه نوشی صوفیانی کرد، موفق شد رکورد مهدی طارمی در لیگ پانزدهم را که 16 گل بود را بشکند و حالا به دنبال شکستن رکورد این بازیکن در لیگ شانزدهم است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: