کد خبر: ۷۵۸۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
تعداد بازدید: ۳۰۲
کاپیتان پرسپولیس در بازی مقابل استقلال در ترکیب اصلی خواهد بود.
شانس بزرگ پرسپولیس برای دربی 86/ کفه ترازو به نفع سرخ ها شدبه گزارش خبرداغ،تیم پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ در آبادان موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر مقابل صنعت نفت به برتری برسد و تا حدود زیادی خیالش از قهرمانی در این فصل راحت شود.

 

بعد از این برد و حاشیه امنیتی که در جدول برای سرخپوشان به وجود آمد تنها دغدغه پرسپولیس بازی برگشت مقابل استقلال در دربی ۸۶ است. پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت سه بازیکن دو کارته داشت که در صورت دریافت کارت زرد بازی بعدی این تیم مقابل استقلال خوزستان را از دست می دادند. سیدجلال حسینی یکی از این سه بازیکن بود که به نظر میرسد به طور عمدی در این بازی کارت زرد دریافت کرد تا بازی بعدی را محروم باشد و با خیال راحت در دربی ۸۶ حاضر شود.

 

حسینی یکی از بازیکنان خوب این فصل پرسپولیس بوده که نقش مهمی در کلین شیت های سرخپوشان داشته است. با توجه به محرومیت حسینی در بازی بعدی پرسپولیس خیال برانکو از بازی سنتی این تیم مقابل استقلال راحت خواهد بود چراکه سیدجلال کاپیتان اول این تیم در زمین حاضر خواهد بود. با توجه به روند روبه رشدی که پرسپولیس در   این فصل داشته و نتیجه درخشانی که گرفته خیلی از فوتبال دوستان اعتقاد به برد پرسپولیس در دربی ۸۶ دارند و قطعا یکی از دلایل این پیش بینی حضور دژ مستحکمی مانند سیدجلال در قلب دفاعی سرخپوشان است.

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: