کد خبر: ۷۵۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
تعداد بازدید: ۱۶۵
نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شادگان در خطر جدی بی‌آبی قرار دارد، گفت: از ابتدای پاییز امسال تاکنون هیچ آبی به شادگان نرسیده است.
این شهر در خطر جدی بی‌آبی قرار دارد
حجت‌الاسلام و المسلمین مجید ناصری‌نژاد در جلسه ستاد بحران که امروز 18 بهمن‌ماه در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: عمده مشکل ما اکنون در بحث رودخانه جراحی است که دو سال است در این حوضه با تنش مواجهیم و امسال از ابتدای پاییز تاکنون هیچ آبی به شادگان نرسیده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، وی افزود: این شهرستان اکنون در خطر جدی قرار دارد و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند شادگان از بین خواهد رفت. تاکنون چهار بار به اسم شادگان آب رهاسازی شده اما حتی یک قطره آن به شادگان نرسیده است.

نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحث محدودیت برداشت و فشار بر کشاورزان نباید تنها به خوزستان تحمیل شود و استان‌های بالادست نیز باید تحت فشار قرار گیرند چراکه مشکل کم آبی مربوط به کل کشور است.

ناصری‌نژاد ادامه داد: ما مجوز تخصیص آب را داریم که نقشه راه آن آماده است و ظرف کمتر از یک هفته می‌تواند به شادگان آب برساند و این شهرستان را نجات دهد و من خواهشمندم این کار به سرعت انجام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: