کد خبر: ۷۵۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
تعداد بازدید: ۲۶۱
صنعت نفت آبادان_پرسپولیس روز ۱۸ بهمن و از ساعت ۱۷ به مصاف هم میروند که تقابلهای جذابی در این دیدار رخ خواهد داد.
رمز پیروزی صنعت نفت و پرسپولیس مشخص شد!به گزارش خبرداغ،صنعت نفت آبادان_پرسپولیس روز ۱۸ بهمن و از ساعت ۱۷ به مصاف هم میروند که تقابلهای جذابی در این دیدار رخ خواهد داد.

 

صنعت نفت آبادان به دلیل تغییرات اساسی فراز کمالوند و جذب بازیکنان کلیدی باعث شده است تا این تیم در فصل اخیر در میانه بالای جدول قرار بگیرد.

 

رمز پیروزی صنعت نفت و پرسپولیس مشخص شد/کمربند خط میانی دو تیم بسته شد

 

پیروزی در میانه میدان یکی از فاکتورهای مهم دیدار پرسپولیس و صنعت نفت خواهد بود.یکی از نقاط قوت صنعت و پرسپولیس در لیگ هفدهم کمربند مستحکم و توانمند خط میانی دو تیم است که به نظر میرسد شاهد یک دیدار درگیرانه و در میانه میدان شاهد باشیم.

جاسم کرار ستاره عراقی که ۶ گل زده و در گلهای زیادی تاثیر گذار بوده است،سزار و مگنو باتیستا هم کمربند خط میانی صنعت نفت را میبندند.

در مقابل زوج حسین ماهینی و محسن ربیع خواه زوج خط میانی پرسپولیس خواهند بود، وحید امیری و فرشاد احمدزاده کمربند خط هافبک پرسپولیس را کامل میکنند.

 

باید دید قدرت کدام خط هافبک در تیم مقابل میچربد.

فرتاک

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: