کد خبر: ۷۵۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷
تعداد بازدید: ۲۵۱
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: زمین های ورزشگاه آزادی تهران از متجاوزان به آن، بازپس گرفته و سند آن به نام دولت شد.
جلوگیری از افرادی که سعی داشتند با سندسازی «استادیوم آزادی» را به نام خود بزنند!
به گزارش خبرداغ ، ناصر سراج، درباره زمین های ورزشگاه آزادی افزود: افرادی با سندسازی سعی کردند زمین های این ورزشگاه را به نام خود کنند که سازمان بازرسی کل کشور به این موضوع ورود کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه متاسفانه دولت از اول انقلاب، سند این زمین ها را نگرفته بود، اظهارکرد: سازمان بازرسی به این موضوع رسیدگی و آن را پیگیری کرد و این زمین ها را از متجاوزان پس گرفت؛ در نهایت زمین ها به دولت برگردانده و سند به نام دولت ثبت شد.قاضی سراج ادامه داد: زمین های پس گرفته شده، از یک هکتار هم بیشتر است البته دقیق به خاطر نمی آورم این زمین ها چند هکتار بوده است.

به گزارش ایرنا، سازمان بازرسی، تشکیلاتی که وظیفه نظارت بر حسن جریان امور سازمان های اداری و اجرای صحیح قوانین را به عهده دارد از نهادهایی است که در ایران پس از ایجاد سازمان های اداری جدید و تدوین قوانین مملکتی به وجود آمده است؛ از پیدایش آن بیش از 50سال نمی ‌گذرد اما نظارت حکومت بر اعضا و کارکنان خود و تفتیش اعمال و رفتار والیان و ماموران دولتی از دیرباز وجود داشته و شاید بتوان گفت سابقه آن نزدیک به سابقه تشکیل حکومت ها است؛ چون بقای هر دولت متوقف بر آگاهی و وقوف آن بر اموری است که در قلمرو آن می ‌گذرد.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جمعی ازنگهبانان رسمی شاغلان و نگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران وابسته شرکت مخابرات ایران
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
مخابرات منطقه تهران وابسته شرکت مخابرات ایران چرا اضافه کاری، شبکاری و... نگهبانان شاغلان ونگهبانان بازنشستگان را سالهای ازمهرماه 1389 تا دی ماه 1392 واریز نمی‌کند؟ که هنوز واریز نشده و مسئولین در مخابران منطقه تهران و شرکت مخابرات ایران پاسخگو نیستند!
چرا مدیرکل مخابرات منطقه تهران هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهد؟!
چرا مدیرعامل شرکت مخابرات ایران هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهد؟!
چرا سازمان بازرسی کل کشورهیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهد؟!
چرا رئیس جمهورهیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهد؟!
چرا مجلس شورای اسلامی هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهد؟!
جمعی ازنگهبانان رسمی شاغلان و نگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران وابسته شرکت مخابرات ایران
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: