کد خبر: ۷۵۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
تعداد بازدید: ۲۳۱
یک نماینده اصولگرای عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با انتقاد نسبت به توزیع فرم‌هایی از سوی معاونان پارلمانی دولت به‌منظور قانع کردن نمایندگان برای انصراف از سوال از رییس‌جمهوری، از افشای اسامی این افراد تا ظهر امروز خبر داد.
از توزیع فرم توسط معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها برای انصراف نمایندگان از سوال از رییس‌جمهور تعجب می‌کنم / تا ظهر امروز اسامی را افشا می‌کنیم

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، احمد سالک در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به بند ۱۱ ماده ۲۴ آیین‌نامه داخلی مجلس اعلام کرد: ۱۸۰ نفر از نمایندگان درباره وضعیت مالباختگان موسسات مالی و اعتباری از رییس‌جمهور سوال کردند که اعلام وصول نشده است.

وی افزود: با این حال شخصاً از اقدام معاونان پارلمانی وزارتخانه‌های مختلف که با توزیع فرم‌هایی می‌خواهند نمایندگان امضاءهای خود را از این طرح سوال از رییس‌جمهوری پس بگیرند، تعجب می‌کنم.

نماینده اصولگرای اصفهان در مجلس خاطرنشان کرد: این دست اقدامات موجب شکسته شدن اقتدار مجلس می‌شود. ما تا امروز ظهر اسامی کسانی که این فرم‌ها را منتشر کردند، اعلام می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: