کد خبر: ۷۵۸۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
تعداد بازدید: ۳۴۴
به روزهاي آخر سال نزديك مي‌شويم و در اين ايام بچه‌هاي مطبوعات طبق سنت در حال جمع‌كردن عجيب‌ترين جملات سال هستند.
عجیب‌ترین جمله سال را یک استقلالی گفت!به گزارش خبرداغ، به روزهاي آخر سال نزديك مي‌شويم و در اين ايام بچه‌هاي مطبوعات طبق سنت در حال جمع‌كردن عجيب‌ترين جملات سال هستند.

 

ديروز اما رضا افتخاري كار همه آنها را راحت كرد و شگفت‌انگيزترين جمله سال را به زبان آورد. استاد فرموده‌اند: «حاضريم با الهلال هر كجاي دنيا كه گفتند بازي كنيم و حتي دو گل هم به آنها آوانس بدهيم، به شرط اينكه هيچ‌كدام از دو تيم از بازيكنان خارجي‌شان استفاده نكنند!»

 

يعني اين جمله عالي است. استقلال كه بدون سرور جباروف سياه‌جامگان را هم نمي‌تواند ببرد، مي‌خواهد دو گل به الهلال آوانس بدهد.

 

گويا مديرعامل محترم استقلال هنوز فرق باشگاه و تيم ملي را متوجه نمي‌شود. خوب است يك نفر به او يادآوري كند بارسلونا در 12سال گذشته بدون ليونل مسي يك جامدادي هم نمي‌برد، اما با ستاره آرژانتيني‌اش خاك دنياي فوتبال را توبره كرد!

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: