کد خبر: ۷۵۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
تعداد بازدید: ۲۴۸
برد پرسپولیس مقابل سپاهان، امضایی بود پای حکم قهرمانی شاگردان برانکو.
پرسپولیس و استقلال در یک قدمی قهرمانیبه گزارش خبرداغ،برد پرسپولیس مقابل سپاهان، امضایی بود پای حکم قهرمانی شاگردان برانکو. با نگاهی به جدول رده‌بندی رقابت‌های‌ لیگ برتر خیلی راحت می‌توان به این نتیجه رسید که فقط یک معجزه فوتبالی می‌تواند مانع قهرمانی پرسپولیس در هفدهمین دوره لیگ برتر شود. سرخ‌پوشان حالا با اختلاف 2 رقمی نسبت به تیم دوم، جایگاه خود را در جدول تثبیت شده می‌بینند و می‌توان از همین حالا برانکو و تیمش را قهرمان لیگ برتر دانست.

 

به این‌ترتیب اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد پرسپولیس امسال از عنوان قهرمانی خود دفاع خواهد کرد. در نقطه مقابل استقلال دیگر تیم پرطرفدار پایتخت شروع خوبی در لیگ امسال نداشت و از دست دادن امتیاز در نیم‌فصل اول باعث شد تا آبی‌ها خیلی زود از کورس قهرمانی خارج شوند. استقلال که خیلی زود از قهرمانی در لیگ ناامید شده بود، رقابت‌های جام حذفی را کوتاه‌ترین و بهترین مسیر برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دید.

 

با توجه به این شرایط استقلالی‌ها با ‌انگیزه بیشتری در رقابت‌های ‌جام حذفی حاضر شدند و با ارائه نمایش‌های منطقی و حساب شده، توانستند خود را به فینال این رقابت‌ها برسانند. حالا و با توجه به عبور از صنعت‌نفت در نیمه‌نهایی، استقلال هم به اندازه رقیب سنتی خود این شانس را دارد که فصل را با یک جام قهرمانی به اتمام برساند.

 

استقلال در فینال جام حذفی باید به مصاف برنده بازی استقلال خوزستان- خونه‌به‌خونه برود؛ 2 تیم بحران‌زده که مقابل تیم آماده وینفرد شفر کار سختی خواهند داشت و همین مسئله باعث شده تا خیلی‌ها از حالا آبی‌های تهران را قهرمان‌ دومین تورنمنت معتبر فوتبال ایران بدانند.

 

در صورتی که اتفاق عجیبی رخ ندهد و همه‌چیز با منطق فوتبالی پیش برو‌د، این فصل پرسپولیس قهرمان لیگ و استقلال قهرمان جام حذفی خواهد شد و برای سومین بار شاهد دبل سرخابی در فوتبال ایران خواهیم بود. پیش از این در فصول 2-81 و 7-86 پرسپولیس و استقلال توانسته بودند در یک فصل قهرمان جام حذفی و لیگ برتر شوند و احتمالا این فصل سومین دبل سرخابی در لیگ برتر و جام حذفی رقم خواهد خورد.‌‌

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: