کد خبر: ۷۵۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
تعداد بازدید: ۲۰۶
نمایندگان مجلس با مخالفت با گزارش کمیسیون تلفیق و بازگشت به لایحه دولت، اجرای آزمایشی قانون مالیات بر ارزش افزوده را در سال ۹۷ تمدید کردند.
مدت اجرای آزمایشی قانون مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی امروز مجلس که به ادامه بررسی جزییات لایحه بودجه ۹۷ در بخش درآمدی اختصاص داشت، بند ب تبصره ۶ این لایحه را نیز به تصویب رساندند.

براساس این مصوبه، مدت اجرای آزمایشی قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۷/ ۲/ ۱۳۸۷ و اصلاحات بعدی آن تا زمان‌الاجرا شدن قانون جدید در سال ۱۳۹۷ تمدید می‌شود.

نمایندگان باتوجه به حذف این بند در گزارش کمیسیون تلفیق بودجه، با این بخش از گزارش کمیسیون تلفیق مخالفت کرده و خواستار بازگشت به لایحه دولت در این رابطه شدند که بر این اساس، با تمدید مدت آزمایشی قانون مالیات بر ارزش افزوده موافقت شد.

علی لاریجانی در جریان رسیدگی به این بند از لایحه بودجه در توضیحاتی خاطرنشان کرد: از آنجا که اجرای آزمایشی قانون مالیات بر ارزش افزوده تا پایان سال به پایان می‌رسد و هنوز کمیسیون اقتصادی در حال بررسی لایحه قانون مالیات بر ارزش افزوده است، تا زمان تصویب این قانون، باید مدت اجرای آزمایشی آن تمدید شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: