کد خبر: ۷۵۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
تعداد بازدید: ۲۸۲
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بیرانوند دو دانگ هم نیست چه برسد که ششدانگ باشد.
بیرانوند «دودانگ» هم نیست چه برسد به «ششدانگ»!به گزارش خبرداغ ، وحید قلیچ در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان، اظهار داشت: پرسپولیسی‌ها بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و از خط عقب تا جلو تمام بازیکنان در خدمت تیم بودند. از این پیروزی کیف کردم.

 

وی افزود: شجاع خلیل زاده بازیکن باغیرتی است و با گلی که به ثمر رساند تعصب خود را به تیم پرسپولیس نشان داد.

 

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس ادامه داد: منشا و علیپور در یکی دو صحنه سهل انگاری کردند وگرنه می‌توانستیم در جریان بازی گل‌های بیشتری به سپاهان بزنیم.

 

قلیچ در خصوص عملکرد بیرانوند هم گفت: اصلا در این بازی توپ روی دروازه پرسپولیس نیامد و از بیرانوند راضی نیستم. او به نظرم دو دانگ هم نیست چه برسد که ششدانگ باشد. از الان نگران جام جهانی هستم و فکر می‌کنم حقیقی گزینه خوبی برای تیم ملی باشد.
 

وی درباره اینکه آیا قهرمانی پرسپولیس قطعی شده است، اظهار داشت: این پرسپولیس بدون شک قهرمان لیگ برتر است و تیمی به آن نمی‌رسد.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: