کد خبر: ۷۵۷۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
تعداد بازدید: ۳۵۴
مربی پیشین استقلال گفت: تغییرات در ترکیب استقلال جواب داد و این تیم بازی سختی مقابل ذوب آهن خواهد داشت.
دین‌محمدی: استقلال کار سختی مقابل ذوب‌آهن داردبه گزارش خبرداغ،سیروس دین‌محمدی درخصوص پیروزی استقلال در جام حذفی مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: استقلال در این بازی عملکرد خوبی داشت و با یک انسجام تیمی عالی مقابل نفت آبادان ظاهر شدند. یک بازی منطقی که هیچ شانسی برای حریف نگذاشتند. امیدوارم این بازی خوب و منطقی از تیم شفر بازهم ادامه داشته باشد و در فینال هم با شکست حریف جام را بالای سر ببرند.
وی افزود: البته به نظرم نفت آبادان با جو به راه افتاده فکر می‌کردند در آبادان استقلال کاری از پیش نخواهد برد و به فینال می‌رسد و فکر می‌کنم این مسئله و خوابیدن در باد این موضوع باعث شد نفت نتواند کاری از پیش ببرد. به هرحال فوتبال امری است غیرقابل پیش بینی و درست است که نقش هوادار ویژه و مهم است، اما برای تیمی باتجربه مثل استقلال قطعا نمی‌تواند حربه‌ای قدرتمند باشد. به خصوص صحبت‌های کمالوند و کری خوانی او انگیزه استقلال را بیش از پیش کرده بود و دیدید که برنده این بازی مهم شدند.


هافبک و مربی سابق استقلال با تاکید بر اهمیت داشتن قهرمانی تیم شفر در جام حذفی به تغییرات در این تیم اشاره داشت و گفت: یکی از اتفاقات خوب بازی استقلال مقابل نفت آبادان تغییرات در ترکیب بود. جایی که روزبه چشمی به خط میانی آمد و جای خودش را در خط دفاعی به پژمان منتظری داد. دیدید که با بودن روزبه در خط میانی روند هجومی استقلال بسیار قدرت گرفت و ساختار دفاعی هم با پژمان نظم خوبی داشت و حتی گل هم زد.


دین‌محمدی در خصوص بازی حساس این هفته استقلال مقابل ذوب‌آهن امیر قلعه نویی که این روز‌ها روند خوبی پیدا کرده است، گفت: بدون شک یک بازی جذاب و تماشاگر پسند را شاهد خواهیم بود.


وی افزود: ذوب‌آهن شرایط خوبی پیدا کرده و دیدید که در آسیا هم توانست در بازی پلی‌آف برنده شده و به مرحله بعد برود. هر دو تیم شرایط خوبی برای این بازی دارند. از یک سو امیر قلعه‌نویی شناخت خوبی از استقلال دارد و از مربیان کاربلد تیم است و از سوی دیگر تیم او با تقویتی که شده خودش را از مدعیان بالای جدول کرده است. بازی سختی برای استقلال پیش بینی می‌کنم و امیدوارم تیم شفر بتواند برنده این بازی باشد.

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: