کد خبر: ۷۵۷۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
تعداد بازدید: ۲۳۴
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: با مدیریت شفر توانستیم به هماهنگی کامل برسیم و امیدمان را از دست نخواهیم داد.
قهرمانی جام حذفی را به قائدی هدیه می‌کنیمبه گزارش خبرداغ،بهنام برزای در مورد پیروزی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی با صنعت نفت انجام دادیم و برای برد به آبادان رفته بودیم. خوشبختانه با تلاش بازیکنان توانستیم دست پر به تهران بازگردیم.


وی افزود: برد مقابل صنعت را فراموش کرده‌ایم و خودمان را برای بازی با ذوب‌آهن آماده می‌کنیم. خوشبختانه با مدیریت شفر توانستیم به هماهنگی کامل برسیم و امیدمان را از دست نخواهیم داد.


بازیکن استقلال ادامه داد: تمام تیم نگران وضعیت قائدی هستند و امیدوارم او سلامتی کامل خود را هرچه زودتر بدست آورد. با بازیکنان هم قسم شده‌ایم تا برای دادن روحیه و انگیزه، قهرمانی در جام حذفی را به مهدی هدیه کنیم.


برزای خاطرنشان کرد: استقلال در حال حاضر روز‌های خوبی را با شفر سپری می‌کند و بدون شک حرف‌های زیادی برای گفتن در ادامه برای حریفانمان داریم.

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: