کد خبر: ۷۵۷۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
تعداد بازدید: ۲۴۹
برانکو این هفته غیر از کمال کامیابی نیا همه بازیکنانش را در اختیار دارد و بخصوص در فاز حمله خط میانی دستش حسابی پر خواهد بود.
فرشاد، مسلمان، بشار یا نعمتی؟ گمانه‌زنی درباره نیمکت‌نشین

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، اما این اتفاق یک دغدغه شیرین برای برانکو ایجاد کرده که از کدام بازیکنان در پست هافبک کناری سود ببرد. حالا برانکو 5 هافبک کناری دارد که باید دو نفر را به میدان بفرستد و سه تای دیگر را روی نیمکت بنشاند. البته این اتفاق در صورتی رخ می‌دهد که برانکو باز هم از روش خطی استفاده کند و دو هافبک میانی‌اش هافبک‌های تدافعی باشند.

برانکو باید از بین نعمتی، امیری، رسن، احمدزاده و مسلمان دو نفر را به زمین بفرستد که روی کاغذ شانس احمدزاده و امیری برای بازی در جناح راست و چپ بیشتر است اما گذشتن از مسلمان و بشار هم بسیار دشوار خواهد بود و از طرفی نعمتی هم نشان داده اعتماد به نفسش را پیدا کرده و می‌تواند در ترکیب اصلی بازی کند. ظاهرا برای حدس زدن دو نفر نهایی حداقل تا فردا باید صبر کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: