کد خبر: ۷۵۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
تعداد بازدید: ۲۸۸
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از مرگ اعضای یک خانواده سه نفر بر اثر گازگرفتگی خبر داد.
جان‌باختن یک خانواده سه نفره بر اثر گازگرفتگی/ دختربچه ۵ ماهه قربانی حادثه
به گزارش خبرداغ ، جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت 12:18 ظهر امروز یک مورد حادثه گازگرفتگی در یک منزل مسکونی در خیابان جیهون، خیابان مرتضوی به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

او با بیان اینکه بلافاصله ایستگاه شماره 85 به محل حادثه اعزام می‌شود، تصریح کرد: محل حادثه یک منزل دو طبقه قدیمی بود که در یک واحد 50 متری در طبقه اول نشت گاز منوکسید کربن اتفاق افتاده بود و پیش از رسیدن آتش‌نشانان اقوام و آشنایان این خانواده که از عدم پاسخگویی این افراد در طول یک‌روز گذشته نگران شده بودند درب را باز کرده و با وضعیت بی‌حال و بی‌رمق سه نفر از اعضای این خانواده که شامل پدر و مادر جوان و یک دختربچه 5 ماهه بود مواجه می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: با حضور عوامل اورژانس متاسفانه مشخص شد هر سه نفر ساعت‌هاست جان خود را از دست داده‌اند.

ملکی درباره علت حادثه گفت: با حضور کارشناس آتش نشانی و بررسی بخاری مشخص شد مسدود بودن لوله سیمانی داخل دیوار که به‌عنوان خروجی دودکش استفاده می‌شد باعث عدم خروج آلاینده‌ها و انتشار این گاز خطرناک در داخل خانه شده است.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: