کد خبر: ۷۵۷۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۲۲۹
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل گفت که ایران با قدرت از دستاوردها و نفوذ منطقه‌ای خود صیانت می‌کند.
آقای ترامپ! اینجا ریاض نیست که با رقص شمشیر نیم میلیارد دلار سرقت کنید

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسین امیرعبداللهیان در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:

«آمریکا با گروگان‌گیری برجام از تهران، باج‌خواهی می‌کند. آقای ترامپ! اینجا ریاض نیست که با رقص شمشیر نیم میلیارد دلار سرقت کنید. در ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، مسیر ایستادگی و پیشرفت را ادامه داده و با قدرت تمام از دستاوردها، امنیت ملی و نفوذ سازنده منطقه‌ای خود صیانت می‌کنیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۰۴:۰۵ ۰ A
استفاده ترکیه از سلاح های ممنوعه
معاون کُردتبار رئیس شورای دموکراتیک سوریه نوشت: شواهد نشان می دهد ارتش ترکیه از سلاح ممنوعه ناپالم علیه غیرنظامیان عفرین استفاده می کند.

«الهام احمد»، معاون کُردتبار رئیس شورای دموکراتیک سوریه در شهر کوبانی، ارتش ترکیه را به استفاده از سلاح ممنوعه «ناپالم» علیه غیرنظامیان منطقه عفرین متهم کرد.
احمد با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: شواهد نشان می دهد ارتش ترکیه از سلاح ممنوعه ناپالم علیه غیرنظامیان عفرین استفاده می کند.
معاون کُردتبار رئیس شورای دموکراتیک سوریه پیش از این، نسبت به حمایت سیاسی و مالی بلندمدت آمریکا برای بازسازی شهرهای جنگ زده سوریه ابراز امیدواری کرده بود. از سوی دیگر، واشنگتن به رغم اعتراضات آنکارا، یگانهای مدافع خلق موسوم به «ی پ گ» را برای مقابله با داعش با سلاح تجهیزات جنگی مجهز کرده بود. این در حالی است که اینک از حمله نظامی اخیر ترکیه به مرزهای سوریه و عفرین حمایت می کند.
«ناپالم» ماده ای آتش زاست که با حرارتی بین 800 تا 1200 درجه سانتی گراد اجسام را نابود می کند. این ماده آب گریز است و به سادگی با آب خاموش نمی شود. بر اساس قوانین بین المللی استفاده از ماده آتش زای ناپالم برای اهداف نظامی بلامانع است ولی طبق کنوانسیون منع استفاده از برخی سلاح های متعارف که در سال 1980 تصویب شد، کاربرد مواد آتش زا مانند ناپالم و فسفر سفید علیه غیرنظامیان ممنوع است و کشوری که از این مواد برای کشتار غیرنظامیان استفاده کند، جنایتکار جنگی محسوب می شود. استفاده گسترده از ناپالم به همراه عامل نارنجی در جنگ ویتنام عواقب ناگواری برای محیط زیست و بهداشت عمومی این کشور به دنبال داشت.
طی هفته های اخیر، درگیری ها خشونت آمیز با حمایت توپخانه ها و پوشش هوایی ترکیه در مناطق تحت کنترل «ی پ گ» واقع در غرب و جنوب عفرین ادامه داشته است. بر اساس گزارش دیده بان حقوق بشر سوریه شمار کشته های نیروهای «ی پ گ» در مواجهه با حمله ارتش ترکیه به 59 تن افزایش یافته است و در این میان غیر نظامیان زیادی زخمی شده اند.

چرا سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکا جنایتکارشماره یک درباره استفاده ترکیه از سلاح های ممنوعه علیه غیرنظامیان عفرین سوریه خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.

چرا مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکا جنایتکارشماره یک درباره استفاده ترکیه از سلاح های ممنوعه علیه غیرنظامیان عفرین سوریه خفه خون گرفتن، کاری نمی کند و سکوت اختیارکرده است.

چرا سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اتحادیه اروپا جنایتکارشماره یک درباره استفاده ترکیه از سلاح های ممنوعه علیه غیرنظامیان عفرین سوریه خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.


چرا سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت انگلیس جنایتکارشماره یک درباره استفاده ترکیه از سلاح های ممنوعه علیه غیرنظامیان عفرین سوریه خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.

چرا سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت فرانسه جنایتکارشماره یک درباره استفاده ترکیه از سلاح های ممنوعه علیه غیرنظامیان عفرین سوریه خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.


چرا سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آلمان جنایتکارشماره یک درباره استفاده ترکیه از سلاح های ممنوعه علیه غیرنظامیان عفرین سوریه خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.


چرا سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت عربستان سعودی جنایتکارشماره یک درباره استفاده ترکیه از سلاح های ممنوعه علیه غیرنظامیان عفرین سوریه خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.

چرا سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت امارات جنایتکارشماره یک درباره استفاده ترکیه از سلاح های ممنوعه علیه غیرنظامیان عفرین سوریه خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.

چرا سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت بحرین جنایتکارشماره یک درباره استفاده ترکیه از سلاح های ممنوعه علیه غیرنظامیان عفرین سوریه خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.

چرا سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک درباره استفاده ترکیه از سلاح های ممنوعه علیه غیرنظامیان عفرین سوریه خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.

ومجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.

و این درحالی است که مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه ترکیه نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده است.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
پاسخ به اتهامات بی اساس آمریکا علیه ایران، آمریکا جنایتکارشماره یک ازخاورمیانه چه می خواهد؟
آمریکا جنایتکارشماره یک درخاورمیانه چه می کند؟
12 بهمن 1396 ساعت 10:55
در پاسخ به اتهامات بی پایه و اساس آمریکا به جمهوری اسلامی، نگران ما ازجنایات بی حساب و کتاب آمریکا درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
آیا درسازمان های بین المللی کسی نیست که نماینده بی ادب و بی فرهنگ آمریکا درسازمان ملل بگوید اگر دخالت نظامی روسیه در سوریه مورد پسند شما نیست وپس چرا مشابه همین اقدام را بدون هیچگونه مجوز قانونی بارها در دیگرکشورهای جهان مرتکب شده دید
براساس منشور سازمان ملل هر کشوری این حق را دارد که در مقابل تجاوزات و تهدیدات بیگانگان از خود دفاع کند. سوریه نیز از این قانون مستثنی نیست در جریان اسارت تروریستها فعلا هویت اتباع 27 کشور خارجی در توطئههای آمریکا علیه سوریه آشکار شده است. متأسفانه هیچ نهاد و سازمان جهانی پاسخگوی این تروریسم بین المللی وسیع نیست تا بگوید شما چه غلطی در خاک سوریه میکنید؟
واقعا خندهدار است آمریکایی که مرتب در منطقه جنایت میکند و دستان آلودهاش برای همگان آشکار شده تصمیم گرفته باشد با داعشی که خود به وجود آورده مبارزه جدی بکند. سادهاندیشی است آن کس که امروز این ادعای آمریکاییها را بپذیرد. حتی ساکنان دارالمجانین هم از ژست ضدتروریستی اخیر آمریکا خندهشان میگیرد!
باراک اوباما بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا درمدت 6 سال است درسایه سکوت سازمان های مدعی حقوق بشرو نهاد های به اصطلاح بین المللی با همدستی وهماهنگی وهمکاری سران نجس وحشی بی شخصیت عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی، قطر، امارات، اردن، ترکیه، تروریسم، تروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی بیش از999 هزارنفرانسان های بی گناه را درسوریه، عراق، لبنان،یمن ومنطقه قتل عام کرده است وهمچنان نیزادامه دارد.
نماینده بی ادب و بی فرهنگ آمریکا درسازمان ملل باید ازملت ایران عذرخواهی کند.
آمریکا شریک جنایات عربستان سعودی است.
آمریکا شریک جنایات اسرائیل است.
حرف نماینده بی ادب و بی فرهنگ آمریکا درسازمان ملل دیگرچه اعتباری دارد؟ چه کسی دردنیا باور می کند نماینده بی ادب و بی فرهنگ آمریکا درسازمان ملل نگران حقوق بشردرمنطقه خاورمیانه وجهان است؟
دولت بی ادب آمریکا بیشترین حمایت را از تروریسم، القاعده، داعش و دیگرگروه های تروریستی کرد.
آمریکا ازسال 2003 تاکنون ازتروریسم برای تغییرحکومت ها استفاده می کند.
برای نابودی تروریسم باید آمریکا مقابله کرد.
استفاده ازبمب های فسفری آمریکا دریمن توسط ائتلاف سعودی درسایه سکوت سازمان های بین المللی!
رژیم جنایتکارآل سعود با حمایت آمریکا دریمن جنایت می کند.
آل سعود بی ادب و بی فرهنگ با چراغ سبزآمریکا درسایه سکوت سازمان های بین المللی درمدت سه سال است برسرمردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن بمب خوشه ای می ریزد.
ائتلاف سعودی با حمایت آمریکا درسایه سکوت سازمان های بین المللی سه سال است درجنگ یمن ازبمب های خوشه ای ممنوعه آمریکایی و بریتانیایی استفاده می کند.
واشنگتن برای ائتلاف سعودی سلاح می فرستاد.
عربستان سعودی با چراغ سبزآمریکا دریمن جنایت می کند.
رژیم جعلی صهیونیستی با چراغ سبزآمریکا درنوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، یمن و منطقه جنایت می کند.
آمریکا مرتکب جنایت جنگی دریمن شده است.
آمریکا مقصراصلی طولانی شدن جنگ دریمن است.
برخی اعضای شورای امنیت سازمان ملل درپی نجات جنایتکاران جنگی دریمن هستند.
عربستان سعودی با حمایت صهیونیست و آمریکا دریمن جنایت می کند.
آل سعود به علت جنایات جنگی دریمن باید محاکمه شود.
آمریکا جنایتکارشماره یک درمدت سه سال است ازتجاوزآل سعود حمایت می کند.
بمب ساخت آمریکا درمدت سه سال است برسرمردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن!
سخنان نماینده بی ادب و بی فرهنگ آمریکا درسازمان ملل برخلاف اصول سازمان ملل بود.
جنگ در یمن یکی از ماجراجویی های شاهزاده بن سلمان است که تبدیل به یکی از بدترین فجایع انسانی در دنیا شده است. این ننگ است که سلاح انگلیس در این جنگ به کار برده می شود و حمایت نظامی از سوی انگلیس در راستای طولانی کردن جنگ و افزودن رنج غیرنظامیان صورت گیرد.
ائتلاف سعودي مسئول قتل کودکان يمني است.
يک گزارش بين المللي نشان مي دهد ائتلاف سعودي اصلي ترين مسئول کشتار کودکان يمني است.
در مناطق درگيري، نشان مي دهد ائتلاف به فرماندهي عربستان، مسئول اصلي ارتکاب جنايت هاي هولناک و قتل دهها کودک يمني در تابستان گذشته بوده است.
بيشتر کودکان يمني در حملات هوايي ائتلاف به فرماندهي عربستان جان خود را از دست دادند. در اين مدت حدود هفتاد کودک يمني در اين حملات هوايي جان باختند و دهها کودک هم زخمي شدند.
اين ائتلاف روزانه بيست تا سي حمله هوايي به يمن دارد که بعضي از آنها مدارس و خانه هاي مردم را هدف قرار مي دهد. اين گزارش نشان مي دهد دهها کودک يمني در جنگ زميني در شهر تعز يمن کشته شده اند.
نماینده بی ادب و بی فرهنگ آمریکا درسازمان ملل اگراوقعا مدعی حقوق بشر است چرا دیکتاتورهایی مثل آل خلیفه و آل سعود که مردم این دوکشور را به ستوه آورده اند حمایت می کند.
نماینده بی ادب و بی فرهنگ آمریکا درسازمان ملل اگراوقعا مدعی حقوق بشر است چرا سران نجس وحشی رژیم جعلی کودک کش صهیونیستی سعود که مردم نوارغزه، فلسطین، لبنان و سوریه را به ستوه آورده اند حمایت می کند.
ادعا های نماینده بی ادب و بی فرهنگ آمریکا درسازمان ملل درباره ایران بی پایه واساس است.
رفتارنماینده بی ادب و بی فرهنگ آمریکا درسازمان ملل دراین زمینه شرم آوراست.
رفتاربی شرمانه نماینده بی ادب و بی فرهنگ آمریکا درسازمان ملل را به دقت زیرنظرداریم.
که نماینده بی ادب وبی فرهنگ آمریکا درسازمان ملل یا اصل مسئله را درک نمی کند و نمی فهمد دروغ می کند یا ازاین موضوع بی اطلاع است.
ما به مظلومان، مسلمانان و دولت های کمک می کنیم آمریکا هم ازتروریست ها حمایت می کند.
ما به مظلومان، مسلمانان و دولت های کمک می کنیم آمریکا هم ازجنایتکاران جنگی حمایت می کند.
ما به مظلومان، مسلمانان و دولت های کمک می کنیم آمریکا هم ازتروریسم، القاعده، طالبان، گروهک تروریستی منافقین، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوریهة شورشیان سوریه، ارتش آزاد سوریه، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی حمایت می کند.
عراق به نظامیان خارجی نیازندارد ولی آمریکایی ها درک نمی کنند و تاکنون نمی فهمند.
افغانستان به نظامیان خارجی نیازندارد ولی آمریکایی ها درک نمی وتاکنون نمی فهمند.
سوریه به نظامیان خارجی نیاز ندارد ولی آمریکایی ها درک نمی کنند وتاکنون نمی فهمند.
آمریکا جنایتکارشماره یک داعش را وارد سوریه کرده است.
آمریکا جنایتکارشماره یک داعش را وارد عراق کرده است.
آمریکا جنایتکارشماره یک داعش را وارد افغانستان کرده است.
چرا آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2011 تاکنون، نفت داعش را تحریم نمی کند؟
داعش ازسال 2011 تاکنون چگونه با نفت قاچاق، سلاح وارد می کند؟
آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2011 تاکنون داعش را نابود نمی کند، پرورش می دهد.
آمریکا درباره کمک به داعش باید توضیح دهد.
حمایت آمریکا ازداعش ادامه دارد.
شورای امنیت سازمان ملل متحد ازکمک آمریکا وهم پیمانانش به داعش آگاه است.
واشنگتن دروغ می گوید.
کاخ سفید دروغ می گوید.
دونالد ترامپ دروغ می گوید.
.زیردفاع آمریکا دروغ می گوید.
آمریکا ازسال 2003 تاکنون ثابت کرد که به دنبال جنگ با تروریسم، القاعده، طالبان، داعش و دیگرگروه های تروریستی نیست وفقط به دنبال منافع خودش درعراق، افغانستان، سوریه ومنطقه است.
ائتلاف آمریکایی ثابت کرد که با داعش مبارزه نمی کند.
دست داعش و ائتلاف آمریکایی دریک کاسه است.
اسرائیل یک دولت تروریستی است.
تروریست ها روزانه ازآمریکا واسرائیل سلاح دریافت می کنند.
آمریکا جنایتکارشماره یک داعش را زمان اشغال عراق بوجود آورد/ درسال 2003
واشنگتن ازداعش حمایت نظامی می کند.
نظامیان آمریکا باید ازعراق، افغانستان و سوریه خارج شوند.
آمریکا داعش را درمنطقه خاورمیانه وجهان مدیریت می کند.
خانواده رجب طیب اردوغان ازسال 2011 تاکنون ازفروش نفت عراق و سوریه توسط تروریست های داعش سود می برند.
داعش درمدت 7 سال است نفت را به ترکیه می برد.
چه کسی دردنیا باورمی کند آمریکا با داعش مبارزه می کند.
آمریکا درمبارزه با داعش نقش تماشاگردارد.
ترامپ و داعش یک هدف را دنبال می کند.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا درکاراست.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
آمریکا ازسال 2011 تاکنون با داعش همدست است.
آمریکا ازداعش نفت می خرد.
جنایات جنگی آمریکایی ها درعراق، افغانستان، سوریه، یمن ومنطقه.
داعش ازسال 2011 تاکنون سلاحهای آمریکایی دراختیاردارد.
چه کسی دردنیا باورمی کند آمریکا نگران حقوق بشردرمنطقه خاورمیانه وجهان است؟
رژیم جنایتکارآل سعود ازدایره اسلام خارج است.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
آمریکا حامی تروریست ها است.
آمریکا، عامل آوارگی مردم دنیاست.
ومجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
و این حالی است که سازمان های بین المللی تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه غیرانسانی آمریکا نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
آمریکا مرتکب جنایت جنگی درعراق شده است.
آمریکا مرتکب جنایت جنگی درافغانستان شده است.
آمریکا مرتکب جنایت جنگی درپاکستان شده است.
آمریکا مرتکب جنایت جنگی درجنگ نوارغزه شده است.
آمریکا مرتکب جنایت جنگی درسوریه شده است.
آمریکا مرتکب جنایت جنگی درلیبی شده است.
آمریکا مرتکب جنایت جنگی دریمن شده است.
سازمان ملل شریک جنایات آمریکا است.
شورای امنیت سازمان ملل شریک جنایات آمریکا است.
شورای حقوق بشرسازمان ملل شریک جنایات آمریکا است.
سازمان عفوبین الملل شریک جنایات آمریکا است.
ازسال 2003 تاکنون هیچ سندی دال برمقابله واشنگتن با تروریسم، القاعده، طالبان، داعش و دیگرگروه های تروریستی وجود ندارد/ هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد کاخ سفید با تروریسم، القاعده، طالبان، داعش و دیگرگروه های تروریستی مقابله می کند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
داعش را آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی، ترکیه و رژیم صهیونیستی به وجود آوردند؟!

چرا کسی تجاوزنظامی ترکیه به شمال سوریه را محکوم نکرد؟

چرا کسی تجاوزنظامی آمریکا به سوریه را محکوم نکرد؟

چرا کسی تجاوزنظامی رژیم جعلی صهیونیستی به سوریه را محکوم نکرد؟

چرا کسی تجاوزجنایات وحشیانه ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا علیه غیرنظامیان سوریه و نظامیان سوریه را محکوم نکرد؟

گروهگ تروریستی منافقین را چه کسانی به وجود آوردند؟ آمریکا وهم پیمانانش!

تروریسم را چه کسانی به وجود آوردند؟ آمریکا وهم پیمانانش!

القاعده را چه کسانی به وجود آوردند؟ آمریکا وهم پیمانانش!

طالبان را چه کسانی به وجود آوردند؟ آمریکا وهم پیمانانش!

چه کسانی تروریست های داعش را به وجود آوردند؟ آمریکا ومتحدانش!

داعش را چه کسانی به وجود آوردند؟ آمریکا وهم پیمانانش!

مخالفان سوریه را چه کسانی به وجود آوردند؟ آمریکا وهم پیمانانش!

جبهه النصره را چه کسانی به وجود آوردند؟ آمریکا وهم پیمانانش!

چه کسانی شورشیان سوریه را به وجود آوردند؟ آمریکا وهم پیمانانش!

ارتش آزاد سوریه را چه کسانی به وجود آوردند؟ آمریکا وهم پیمانانش!

چه کسانی تروریست های سوریه را به وجود آوردند؟ آمریکا وهم پیمانانش!

چه کسانی تکفیری ها را به وجود آوردند؟ آمریکا وهم پیمانانش!

چه کسانی گروه های تروریستی را به وجود آوردند؟ آمریکا وهم پیمانانش!
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
تحریم های وزارت خزانه داری آمریکا جنایتکارشماره یک علیه دیگر کشورهای به خاطرناتوانی، کوتاهی، سکوت، بی قانونی، بی عدالتی، بی نظمی و خیانت های تمام سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک است.

تحریم های آمریکا جنایتکارشماره یک علیه دیگر کشورهای به خاطرناتوانی، کوتاهی، سکوت، بی قانونی، بی عدالتی، بی نظمی و خیانت های تمام سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک است.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
0
تسليحات اتمي و ساخت بمب اتمی کره شمالی دربرابرمقابل آمریکا وهم پیمانانش گزینهای درست است.
تجاوزآمریکا ومتحدانش به عراق، افغانستان، سوریه، یمن و... نشان داد که ساخت بمب اتمی کره شمالی گزینهای درست است.

ادعاهای بی اساس سخنگوی کاخ سفید را به رسمیت نمی شناسیم.




تسليحات اتمي و ساخت بمب اتمی کره شمالی دربرابرمقابل آمریکا وهم پیمانانش گزینهای درست است.
تجاوزآمریکا ومتحدانش به عراق، افغانستان، سوریه، یمن و... نشان داد که ساخت بمب اتمی کره شمالی گزینهای درست است.
حمايت تسليحاتي آمريکا ازعربستان سعودی امنيت منطقه را تهديد مي کند
حمايت تسليحاتي و نظامي ارتش آمريکا جنایتکارشماره یک از سعودی ها جنایتکارشماره یک درجتگ یمن، نه تنها یمن و بلکه امنيت منطقه را تهديد مي کند.
عربستان به همراهی چند کشورجنایتکارشماره یک درمدت سه سال است ازبمب های خوشه ای آمریکایی و انگلیسی درجنگ یمن علیه غیرنظامیان یمنی درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک استفاده کرده است و همچنان نیزادامه می دهد.
آمریکا به تروریست ها درسوریه گازسارین داده است!


ادعاهای بی اساس سخنگوی کاخ سفید را به رسمیت نمی شناسیم.
مدعیان حقوق بشرازسال 2003 تاکنون به نام دموکراسی درعراق، افغانستان ومنطقه درسایه سکوت سازمان های بین المللی آدمکشی می کنند.
ارتش سوریه ازسلاح شیمیایی استفاده نکرده و نخواهد کرد ولی آمریکایی ها درک نمی کنند و تاکنون نمی فهمند
سوریه سلاحهای شیمیایی خود را با همکاری روسیه و سازمان های بین المللی نابود کرد ولی آمریکایی ها درک نمی کنند و تاکنون نمی فهمند.
حضورغیرقانونی نیروهای آمریکایی درخاک سوریه تجاوزمحسوب می شود.
حادثه شیمیایی درسوریه بزرگ ترین جنایات وحشیانه تروریست ها مورد حمایت امریکا وهم پیمانانش است.
حادثه شیمیایی درسوریه جنایتی بزرگ حامیان اصلی تروریسم است.
ترکیه استفاده ازسلاح شیمیایی را به تروریست ها آموزش داده.
اوباما واردوغان مقصراصلی ومسئول اصلی حمله شیمیایی سوریه هستند.
آمریکا 100 کامیون حامل سلاح برای گروه های مسلح ارسال کرد.
آمریکا ازسال 2011 تاکنون درسوریه با تمام تروریست ها همکاری می کند.
تمام تروریست ها درسوریه ومنطقه ازآمریکا دستورمی گیرد.

هرگونه اقدام خود سرانه آمریکا درسوریه خلاف قواعد بین المللی است.
مدعیان کاربرد سلاح شیمیایی درسوریه شریک جرم رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق بودند.
حامیان دیروزصدام، امروز مدعی کاربرد سلاح شیمیایی درسوریه هستند.


سازمان های بین المللی دهان سگ هارشان را درآمریکا، عربستان واسرائیل ببندند.
از رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد می خواهد که دهان سگ هارشان را درآمریکا ببندند.
از رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد می خواهد که دهان سگ هارشان را درعربستان سعودی ببندند.
از رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد می خواهد که دهان سگ هارشان را دراسرائیل ببندند.
آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی ازسال 2003 تاکنون درتاسیس ازتروریست ها درمنطقه خاورمیانه وجهان نقش دارند.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دست آمریکا درکاراست.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دست عربستان سعودی درکاراست.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دست رژیم صهیونیستی درکاراست.
مردم ایران همچنان آمریکا را دشمن درجه یک خود می داند.
مردم ایران همچنان عربستان سعودی را دشمن درجه یک خود می داند.
مردم ایران همچنان رژیم صهیونیستی را دشمن درجه یک خود می داند.
آمریکا دشمن درجه یک ایران است.
عربستان سعودی دشمن درجه یک ایران است.
رژیم صهیونیستی دشمن درجه یک ایران است.
آمریکا دشمن تاریخی مردم ایران است.
عربستان سعودی دشمن تاریخی مردم ایران است.
رژیم صهیونیستی دشمن تاریخی مردم ایران است.
امروز خطرآمریکا همه کشورها را تهدید می کند.
امروز خطرعربستان سعودی همه کشورها را تهدید می کند.
امروز خطررژیم جعلی صهیونیستی همه کشورها را تهدید می کند.
حرف دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا دیگرچه اعتباری دارد؟
چه کسی دردنیا باور می کند آمریکا نگران طالبان درافغانستان است.
آمریکا ازسال 2003 تاکنون ازتروریسم برای تغییرحکومت ها استفاده می کند و همچنان نیزادامه می دهد.
کاخ سفید بیشترین حمایت را ازتروریسم کرد.
کاخ سفید بیشترین حمایت را ازالقاعده کرد.
کاخ سفید بیشترین حمایت را ازگروهک تروریستی منافقین کرد.
کاخ سفید بیشترین حمایت را ازداعش کرد.
کاخ سفید بیشترین حمایت را ازجبهه النصره کرد.
کاخ سفید بیشترین حمایت را ازتکفیری ها کرد.
کاخ سفید بیشترین حمایت را ازمخالفان سوریه کرد.
کاخ سفید بیشترین حمایت را ازگروه های تروریستی کرد.
آمریکا ازسال 2011 تاکنون به همراه رژیم جعلی صهیونیستی با کمک مالی عربستان سعودی، امارات، بحرین و اردن ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات و نیازهای مالی داعش و دیگرگروه های تروریستیدرسوریه، لبنان، عراق، یمن ومنطقه خاورمیانه وجهان بوده است.
ترامپ بی ادب و بی فرهنگ باید ازحمایت تروریست ها دست بردارد.
برای نابودی تروریسم باید باوهابیت مقابله کرد.
ترامپ تاکنون حتی یک حرف درست نزده است.
چرا آمریکا درمنطقه خاورمیانه وجهان طرف تروریسم را گرفت؟
ائتلاف ضد تروریسم با تبلیغات دروغین هیچ کاری برای عراق و سوریه نکرده است.
ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا نیروی هوایی داعش درعراق و سوریه است.
ائتلاف آمریکایی نیروی هوایی داعش شده است.
کاخ سفید تروریست پروراست!
ترامپ یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
حملات نظامیان آمریکایی به غیرنظامیان افغان جنایتی نا بخشودنی است.
آمریکا اذعان کرد درحملات هوایی به قندوز افغانستان، غیرنظامیان را هدف قرارداده است.
حملات هوایی نظامیان آمریکایی نفرت مردم افغانستان ازآمریکا را افزایش می دهد.
نیروهای آمریکایی درافغانستان با طالبان مبارزه نمی کنند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
که دونالد ترامپ بی ادب و بی فرهنگ رئیس جمهورآمریکا جنایتکارشماره یک اصل مسئله را درک می کند، اشتباه می کند ونمی فهمد دروغ می گوید یا ازاین موضوع بی اطلاع است.
دونالد ترامپ بی ادب و بی فرهنگ اشتباه می کند، درک نمی کند وتاکنون نمی فهمد چون ما درحال نبرد با تروریسم مورد حمایت آمریکا وهم پیمانانش درعراق و سوریه هستیم.
داعش با هدایت آمریکا وعربستان سعودی دست به اقدامات تروریستی می زند.
داعش منتسب به آمریکا و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این دوکشور جنایتکارشماره یک دست به اقدامات تروریستی می زند.
کسی که ادعای مبارزه با تروریسم را دارد باید تروریست های را هدف قراردهد ونه نظامیان سوری را، نظامیان عراقی را و مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه عراق، افغانستان، پاکستان، سوریه یمن و...
سیاست ایران آن است نه ظلم کند و نه زیربارظلم برود.
ایران سابق حمله به هیچ کشوری ندارد/ آمریکا منشا تروریسم است.
مردم جواب دندان شکنی به آمریکا و رئیس جمهوراوباش آن خواهند داد. هرکس نتواند این حیوان وحشی را رام کند ایران و ایرانیان می توانند.
حامیان اصلی تروریسم چه کسانی هستند؟ آمریکا وهم پیمانانش!
حامیان اصلی القاعده چه کسانی هستند؟ آمریکا وهم پیمانانش!
حامیان اصلی داعش چه کسانی هستند؟ آمریکا وهم پیمانانش!
حامیان اصلی تروریست ها درسوریه چه کسانی هستند؟ آمریکا وهم پیمانانش!
حامیان اصلی تروریست های داعش درعراق چه کسانی هستند؟ آمریکا وهم پیمانانش!
حامیان اصلی القاعده و داعش دریمن چه کسانی هستند؟ آمریکا وهم پیمانانش!
حامیان اصلی تروریسم درافغانستان و پاکستان چه کسانی هستند؟ آمریکا وهم پیمانانش!
ائتلاف بین المللی جنایتکارشماره یک مدعی مبارزه با داعش چرا مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه عراق و سوریه حمله هوایی می کند.
آمریکا جنایتکارشماره یک با بمباران، قتل عام و نسل کشی درافغانستان، عراق، سوریه و یمن بزرگ ترین جنایات را انجام می دهد و همچنان نیزادامه دارد.
نیروهای آمریکایی بدون مجوز و اجازه سازمان ملل، شورای امنیت و دیگرسازمان های بین المللی درعراق، افغانستان، سوریه، یمن ومنطقه حضوردارند این موضوع نقض آشکارقوانین بین المللی و نقض حقوقی بین المللی و نقض حقوق بشراست وهم تجاوزبه دیگرکشورها محسوب می شود وازنظر قانون بین المللی مجرم شناخته می شود.
آمریکا با پول عربستان به دنبال تجریه خاورمیانه است.
آمریکاهمدست تروریسم درمنطقه وجهان است.
آمریکا همدست داعش درمنطقه وجهان است.
آمریکا جنایتکارشماره یک باید به حقوق دیگران احترام بگذارد.
آمریکا جنایتکارشماره یک تاکنون حقوق بین الملل را رعایت نکرده است.
آمریکا جنایتکارشماره یک باید به قوانین بین الملل را رعایت کند.
آمریکا و برخی کشورهای عربی و برخی کشورهای اروپایی درتجارت مواد مخدرافغانستان نقش دارند.
این درحالی است که مردم سوریه، عراق، لبنان، افغانستان، پاکستان، لیبی، یمن ومنطقه به صورت مستقیم و غیرمستقیم توسط آمریکایی ها جنایتکارشماره یک قتل هام می شوند.
99 درصد آمریکا عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درمنطقه وجهان است.
99 درصد آمریکا عامل اصلی جنگ درمنطقه وجهان است.
99 درصد آمریکا عامل پیدایش و رشد تروریسم وداعش درمنطقه وجهان است.
سیاستمداران آمریکایی به تروریست ها کمک می کنند.
آمریکا هرگز دست حمایت خود ازتروریست ها را کوتاه نمی کند.
آمریکا به همراه عربستان سعودی تامین کننده هزینه تروریست ها درمنطقه است.
حامی واقعی تروریسم آمریکا، عربستان سعودی و رژیم جعلی صهیونیستی است نه ایران
نیروهای آمریکایی به جان ومال مردم عراق، افغانستان، سوریه، یمن و... حمله می کنند.
ما به مظلومان، مسلمانان و دولت های کمک می کنیم آمریکا جنایتکارشماره یک تروریسم و تروریست ها حمایت می کند.
بار دیگرتاکید می کنم، آمریکا ازسال 2003 تاکنون ازتروریسم درمنطقه خاورمیانه وجهان حمایت می کند.
آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2003 تاکنون ازخاورمیانه چه می خواهد؟
آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2003 تاکنون درخاورمیانه چه می کند؟
آمریکا ازبزرگ ترین حامیان تروریسم است.
آمریکا به عنوان یکی ازبزرگترین حامیان تروریسم بین المللی است.
آمریکایی ها ازتروریسم درمنطقه وجهان حمایت می کنند.
نگران ما ازجنایات بی حساب و کتاب آمریکایی ها، سعودی ها و صهیونیست ها درمنطقه است.
مسئولان نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت قبلی آمریکا، القاعده و داعش را بوجود آوردند.
کلینتون داعش را به وجود آورد.
اوباما و هیلاری کلینتون داعش را ایجاد کردند.
دوستان آمریکا حامی داعش هستند.
آمریکا متهم به حمایت ازتروریسم درمنطقه است.
آمریکا متهم به حمایت ازالقاعده درمنطقه است.
آمریکا متهم به حمایت ازگروهگ تروریستی منافقین درفرانسه و کشورهای اروپایی است.
آمریکا متهم به حمایت ازطالبان درافغانستان وپاکستان است.
آمریکا جنایتکارشماره یک ثابت کرد که با تروریسم مبارزه نمی کند.
برای اثبات کمک آمریکا به تروریسم، القاعده، داعش و دیگرگروه های تروریستی اسناد زیادی وجود دارد.
دربرابراشغالگرآمریکا جنایتکارشماره یک سکوت نمی کنیم.
ترامپ ازحمایت گروه های تروریستی درسوریه، لبنان، عراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، یمن و منطقه دست نخواهد
کشید.
ترامپ صلاحیت ریاست جمهوری آمریکا را ندارد.
ازتباط آمریکا با داعش و دیگرگروه های تروریستی آشکاراست.
ائتلاف آمریکایی منبع اصلی تروریسم بین المللی است.
آمریکا جنایتکارشماره یک باید پاسخگوی دخالت خود درامور کشورها باشد.
آنچه امروز درمنطقه وجهان دیده می شود منعکس کننده جنایات وحشیانه و تجاوزوحشیانه آمریکایی ها است.
دولتمردان آمریکایی درسال 2003 با دستورحمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند.
دولت وقت ترامپ مسئول کشتارمردم افغانستان، لیبی، عراق، سوریه، لبنان، یمن ومنطقه و رشد تروریسم درمنطقه وجهان است.
سیاست های بی شرمانه، نادرست وغلط آمریکا درمنطقه وجهان خسارت زیادی به مسلمانان زده است.
همراهی آمریکا با عربستان درتجاوز به یمن.
همراهی آمریکا با داعش درتجاوز به عراق، سوریه، لبنان، یمن و...!
آمریکا جنایتکارجنگی است وباید محاکمه شود.
آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2003 تاکنون مدعی مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان، داعش و دیگرگروه های تروریستی است ولی درحقیقت از تروریسم، القاعده، طالبان، داعش و دیگرگروه های تروریستی همه جانبه کمک وحمایت می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
آمریکا ازتکفیری ها بدتراست.
سخنان ترامپ بی ادب شرم آوربود.
ترامپ به علت جنایات جنگی درسوریه ویمن باید محاکمه شود.
ترامپ بی ادب یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
ترامپ بی ادب تاکنون حتی یک حرف درست نزده است.
آمریکا ضد تروریسم ازسال 2003 تاکنون با تبلیغات دروغین هیچ کاری برای افغانستان، پاکستان وعراق نکرده است وهمه جانبه ازتروریسم حمایت کرده است وهمچنان نیز ادامه می دهد.
آمریکا حامی تروریسم است.
کاخ سفید درحال کمک به تروریسم است.
آمریکا نیروی هوایی داعش درسوریه، عراق و یمن است.
آمریکا نیروی هوایی القاعده، داعش و جبهه النصره شده است.
آمریکا درجنایت های سعودی ها شریک است.
دولت آمریکا شریک ریخته شدن خون یمنی هاست.
هرجا ظلمی، جنایت و ستم است رد پای کاخ سفید را می تواند دید.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکایی ها درکاراست.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: