کد خبر: ۷۵۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۵۱۴
در پرواز آبادان به تهران، وینفرد شفر که از برد تیمش حسابی سرکیف بود با همه می‌خندید و شوخی می‌کرد. او اطلاعاتی هم از العین حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا می‌گرفت.
تمرين انرژی مثبت با شفربه گزارش خبرداغ،در پرواز آبادان به تهران، وینفرد شفر که از برد تیمش حسابی سرکیف بود با همه می‌خندید و شوخی می‌کرد. او اطلاعاتی هم از العین حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا می‌گرفت.

 

 

وقتی خبرنگاران به او گفتند عمر عبدالرحمن، ستاره العین، مصدوم شده است (‌او قبلاً بازیکن شفر در همین تیم بود) سرمربی آلمانی به جای اینکه خوشحال باشد خیلی ناراحت شد.

 

شفر گفت: «حیف است چنین استعدادی مدت‌ها دور از فوتبال باشد.» او رفتاری برخلاف ما ایرانی‌ها داشت که همیشه جنبه منفی داستان‌ها را می‌بینیم و با انرژی غیرمثبت به مصاف هر اتفاقی می‌رویم.

 

اروپایی‌ها مثل ما نیستند و سعی می‌کنند از زندگی لذت ببرند. مثلاً پس از هر بردی شفر می‌کوشد به جای اینکه مثل ما به بازی بعدی فکر کند از همان لحظه‌ای که در آن سیر می‌کند لذت ببرد.

 

خب ما ایرانی‌ها چنین هنری نداریم و اصولاً سعی می‌کنیم بهانه‌ای برای ناراحتی خود پیدا کنیم. زندگی هم طبق یک اصل نانوشته، روی بدش را در یک اتمسفر منفی به ما نشان می‌دهد، چون مثبت‌اندیش نیستیم.

 

شفر حتی بابت مصدومیت ستاره العین که باید با این تیم بازی کند خوشحال نمی‌شود، بلکه با تعجب به خوشحالی عجیب ما می‌نگرد و می‌گوید یک ستاره فوتبال مصدوم شده، چرا شما خوشحال شده‌اید!

شفقنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: