کد خبر: ۷۵۷۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹
تعداد بازدید: ۲۷۰
رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: آقای عراقچی در برنامه جهان آرا به مقایسه بین برجام و نیروهای مقاومت در منطقه نپرداختند و سخن ایشان کاملا یکطرفه بود و از مزایای برجام سخن می‌گفتند.
حدادعادل: کسی منکر تاثیر برجام نیستبه گزارش خبرداغ ، غلامعلی حدادعادل ـ رییس فرهنگستان زبان ادب فارسی ـ در حاشیه مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله حائری شیرازی در جمع خبرنگاران در خصوص سخنان عراقچی در برنامه جهان آرا مبنی بر تاثیر برجام بر منطقه، اظهار کرد: آقای عراقچی در این برنامه به مقایسه برجام و تاثیر نیروهای مقاومت در منطقه نپرداخت. ایشان در مقام مقایسه نبوده، بنابراین اگر ایشان بیان می‌کرد برجام در موقعیت منطقه موثر بوده است و حتی از مقاومت هم موثرتر بوده است آنگاه می‌شد وارد بحث شد اما ایشان تنها در خصوص یک طرف آن سخن گفتند، بنابراین نمی‌توان درباره این موضوع ایجاد اختلاف و دعوا کرد.

وی ادامه داد: در مورد پنجم همه معتقد به تاثیرگذاری هستند و تنها در مقدار آن شک دارند. دولتی‌ها و مذاکره‌کنندگان معتقدند برجام اثر داشته و کسی منکر آن نیست.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: