کد خبر: ۷۵۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
تعداد بازدید: ۳۲۳
کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال پس از دریافت پاسخ نهایی مجتبی جباری، رأی پرونده او با باشگاه استقلال را صادر خواهد کرد.
اعلام رأی کمیته تعیین وضعیت در گروی پاسخ نهایی جباریبه گزارش خبرداغ ، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال پس از دریافت پاسخ نهایی مجتبی جباری، رأی پرونده او با باشگاه استقلال را صادر خواهد کرد.پرونده مجتبی جباری و درخواست این بازیکن از کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به قراردادش با باشگاه استقلال به مراحل پایانی رسیده است. باشگاه استقلال به تازگی پاسخ سؤالاتی که کمیته تعیین وضعیت پرسیده بود را داده است.


با توجه به پاسخ‌های باشگاه استقلال ابهاماتی به وجود آمده که طبق اعلام کمیته تعیین وضعیت قرار است از مجتبی جباری بخواهند پاسخ نهایی‌اش را به این کمیته ارائه کند تا رأی پرونده صادر شود.

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: