کد خبر: ۷۵۷۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳
تعداد بازدید: ۸۷۱
هافبک تیم فوتبال استقلال که برای وضعیت بازیکن جوان تیم‌شان اشک می‌ریخت، اعلام کرد که در طول بازی به فکر مهدی قائدی بودند.
اشک‌های شجاعیان برای قائدی: در طول بازی فقط نگران مهدی بودیمبه گزارش خبرداغ ، هافبک تیم فوتبال استقلال که برای وضعیت بازیکن جوان تیم‌شان اشک می‌ریخت، اعلام کرد که در طول بازی به فکر مهدی قائدی بودند.

 
داریوش شجاعیان که یکی از گل‌های تیمش را مقابل صنعت نفت در نیمه نهایی جام حذفی به ثمر رساند در پایان این دیدار گفت: بازی خوبی بود و خوشبختانه پیروز شدیم و این برد را به مهدی قائدی تقدیم می‌کنیم. از همه مردم عزیز می‌خواهم که برای او دعا کنند.


شجاعیان که هنگام انجام مصاحبه گریه می‌کرد و اشک‌های او برای مهدی قائدی بود که به دلیل سانحه رانندگی در بیمارستان بستری شده است، افزود: در طول بازی فقط نگران مهدی بودیم. بیشتر از این نمی‌توانم صحبت کنم، چون دائماً در فکر مهدی هستم.

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: