کد خبر: ۷۵۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
تعداد بازدید: ۱۸۹
نماینده مردم مبارکه در مجلس با قدردانی از کمیسیون تلفیق برای حل مشکلات بازنشستگان فرهنگی، به وزیر ورزش در خصوص عدم نگاه یکپارچه در سطح کشور برای انتخاب عکاسان و خبرنگاران جهت حضور در مسابقات جام جهانی فوتبال تذکر داد.
نگاه یکدست و یکپارچه‌ای در انتخاب عکاسان و خبرنگاران برای جام‌جهانی نبوده است

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، زهرا سعیدی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی به وزیر ورزش و جوانان درباره انتخاب افرادی با عنوان خبرنگار و عکاس برای حضور در مسابقات جام جهانی فوتبال تذکر داد و گفت: گلایه‌هایی از سطح کشور در این خصوص به ما رسیده چرا که می‌گویند نگاه یکدست و یکپارچه‌ای در پی این انتخاب نبوده است و حتی می‌گویند صد درصد عکاسان و خبرنگاران انتخاب شده از تهران بوده‌اند؛ بهتر است این انتخاب‌ها بر اساس شاخص‌ها و توانمندی‌ها صورت گیرد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در حمایت از مردم و احقاق حقوق اقشار مختلف از جمله بازنشستگان و به ویژه بازنشستگان فرهنگی، کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ بخش مهمی از مشکلات بازنشستگان فرهنگی را حل کرد که این موضوع جای قدردانی بسیار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: