کد خبر: ۷۵۷۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶
تعداد بازدید: ۲۶۰
استاندار تهران:
استاندار تهران در جلسه کارگروه تخصصی شهرسازی و امور زیربنایی استان تهران تاکید کرد: باید به طرح‌های بوم‌گردی در کویر مجوز داده شود و همه خدمات مورد نیاز آنها تامین شود، زیرا با سیاست‌های زیست محیطی دولت مغایرتی ندارد.
به طرح‌های هتلداری و گردشگری مجوز داده شود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدحسین مقیمی در جلسه کارگروه تخصصی شهرسازی و امور زیربنایی با اشاره به ضرورت ایجاد انگیزه و علاقه‌مندی برای سرمایه‌گذاران براساس قانون گفت: برای اشتغالزایی در استان باید براساس مر قانون و سیاست‌های دولت عمل کنیم و از خطوط قرمز محدودیت‌ها عبور نکنیم.

وی با بیان اینکه ایجاد صنایع جدید و آلاینده تا شعاع ١٢٠ کیلومتری استان تهران طبق قانون ممنوع است، اظهار داشت: در راستای ایجاد صنایع غیر آلاینده و صنایع «های تک» (فناوری برتر و تکنولوژی پیشرفته)، برای اشتغال‌زایی باید به کشاورزی و گردشگری در استان توجه کنیم.

مقیمی با تاکید بر اینکه کارشناسان در استان تهران باید به توسعه گردشگری اهمیت دهند، تصریح کرد: باید به طرح‌های بوم‌گردی در کویر مجوز داده شود و همه خدمات مورد نیاز آنها تامین شود، زیرا با سیاست‌های زیست محیطی دولت مغایرتی ندارد.

استاندار تهران ادامه داد: برای اشتغالزایی در استان تهران به طرح‌‌‌هایی که در حوزه گردشگری، هتلداری و کارهای خدماتی ارائه می‌شود، اگر محدودیت خاصی در میان نیست، لازم است با تسهیل و تسریع بیشتر مجوز داده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: