کد خبر: ۷۵۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
تعداد بازدید: ۱۸۶
عضو کمیته حصر فراکسیون امید مجلس:
یک عضو کمیته حصر فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به گشایش‌ها در مورد وضعیت محصورین، گفت که ان‌شاءالله محدودیت‌های محصورین تا عید کمتر خواهد شد.
ادامه حصر در راستای منافع ملی نیست/ان‌شاءالله محدودیت محصورین تا عید کمتر می‌شود/امیدواری به رفع حصر کامل محصورین
غلامرضا حیدری با اشاره به اخباری که نزدیکان به محصورین مبنی بر کاهش محدودیت‌ها برای دیدار با آن‌ها منتشر کرده‌اند، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ما امیدوار بوده و هستیم که رفع حصر به مرور برداشته شود. هر چه به عید نزدیک‌تر می‌شویم ان‌شاءالله محدودیت‌ها کمتر خواهد شد به طوریکه اقوام و دوستان نزدیک محصورین به راحتی بتوانند با آنها ملاقات‌ کنند.

به گزارش خبرداغ ، وی با بیان اینکه کاهش محدودیت ملاقات فرزندان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد را شنیده است، گفت: ما گشایشی در این وضعیت می‌بینم. ما از مدت‌ها پیش که به دیدار روسای قوا و دبیر شورای عالی امنیت ملی رفتیم، امیدوار بودیم که به سمت کاهش محدودیت‌های حصر پیش می‌رویم البته باید حوصله داشته باشیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: مهم‌ترین دلیلش این است که حاکمیت به این نتیجه رسیده که ادامه حصر در راستای منافع ملی کشور و حاکمیت نیست لذا تدابیری به خرج می‌دهند اگرچه دیر شده است اما همین که دیرتر نشده جای تشکر دارد.

این عضو فراکسیون امید مجلس در پایان گفت که به رفع حصر کامل محصورین امیدوار است.

ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
0
0
اقای روحانی وبزرگان کشور وساطت کند و نزد رهبر معظم انقلاب وساطت کند تا محصورین عفو شوند
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: