کد خبر: ۷۵۷۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
تعداد بازدید: ۲۳۵
نصرالله عبداللهی در خصوص اینکه سرانجام تکلیف سفر تیم استقلال به آبادان اظهار داشت:ما تابع تصمیم مسئولان فرودگاه هستیم، بلیت‌ها تهیه شده و ساعت 17:30 راهی فرودگاه می‌شویم تا خود را برای پرواز به آبادان آماده کنیم.
تکلیف پرواز استقلال مشخص شدبه گزارش خبرداغ ، نصرالله عبداللهی در خصوص اینکه سرانجام تکلیف سفر تیم استقلال به آبادان اظهار داشت:ما تابع تصمیم مسئولان فرودگاه هستیم، بلیت‌ها تهیه شده و ساعت 17:30 راهی فرودگاه می‌شویم تا خود را برای پرواز به آبادان آماده کنیم.قرار است بعد از پایان تمرین بازیکنان راهی منازل خود شده و سپس ساعت 17:30 در فرودگاه مهرآباد حاضر باشند.

 

وی افزود: تمام برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته و حتی ساعت 10:30 امشب نشست هماهنگی بازی فردا برگزار خواهد شد که ما هم در این جلسه شرکت خواهیم کرد.

 

سرپرست تیم استقلال در خصوص آخرین وضعیت قائدی گفت: متاسفانه این بازیکن دچار سانحه شده اما مسئولان باشگاه سخت پیگیر هستند که انتقال وی به تهران انجام شود. مطمئنا هرکاری از دست ما بر بیاید برای سلامتی این بازیکن انجام خواهیم داد.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: