کد خبر: ۷۵۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
تعداد بازدید: ۲۲۵۴
کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپولیس در منزل بازیکن استقلال حضور یافت.
حضور ماهینی در منزل قائدی و شوکه شدن بازیکنان استقلالبه گزارش خبرداغ ، مهدی قائدی شب گذشته در حادثه رانندگی مصدوم و روانه بیمارستان خلیج فارس بوشهر شد.  او به همراه برخی دوستانش سوار بر ماشین در حال برگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که خودروی آنها در اتوبان امام علی (ع) بوشهر واژگون شد. این بازیکن امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.

 

با توجه به اینکه خانواده مهدی قائدی در تهران حضور دارند، باشگاه استقلال برای آنها بلیت سفر به بوشهر را تهیه کرد تا هر چه زودتر خودشان را به بیمارستان خلیج فارس این شهر برسانند.

 

حسین ماهینی کاپیتان دوم پرسپولیس هم که بوشهری است در منزل قائدی در تهران حضور یافت تا با خانواده او صحبت کند.

 

خبر دیگر اینکه، بیشتر بازیکنان استقلال و همچنین کادر فنی مدام با پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال در تماس بوده تا در جریان آخرین وضعیت قائدی قرار بگیرند. بازیکنان و مربیان از این اتفاق شوکه شده بودند و حتی از کادر فنی خواسته بودند تمرین نکنند.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: