کد خبر: ۷۵۷۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶
تعداد بازدید: ۳۲۹
باشگاه الهلال تنها 4 بازیکن خارجی می تواند به آسیا ببرد.
دو ستاره خارجی الهلال در آسیا نیستندبه گزارش خبرداغ ، لیگ عربستان بر خلاف لیگ قهرمانان آسیا قانون متفاوتی برای حضور بازیکنان خارجی دارد. در لیگ عربستان تیم ها اجازه استفاده از 6 بازیکن خارجی را دارند اما در لیگ قهرمانان آسیا هر تیم تنها می تواند 4 بازیکن خارجی استفاده کند که در این میان حتما باید یک بازیکن آسیایی باشد.


باشگاه الهلال عربستان در فهرست خود کارلوس ادواردو، نیکولاس میلیسی، اشرف بنشارکی و گلمین ریواس را به عنوان بازیکن غیر آسیایی و عمر خربین و علی الحبسی را به عنوان بازیکن آسیایی در اختیار دارد که باید در این میان دو بازیکن خود را از لیست خارج کند.


4 بازیکن غیر آسیایی این تیم هر کدام با قراردادهای نجومی راهی لیگ عربستان شدند. میلسی با رقمی نزدیک به 850 هزار دلار، ادواردو با رقمی نزدیک به 4.5 میلیون دلار، ریواس با رقمی معادل یک میلیون دلار و بنشارکی با رقمی نزدیک به 5 میلیون دلار به این تیم پیوستند و دیاز سرمربی این تیم کار سختی برای کنار گذاشتن یکی از این بازیکنان دارد.


همچنین در میان بازیکنان آسیایی که حتما باید یکی از آنها در لیست حضور داشته باشد، عمر خربین مرد سال آسیا و علی الحبسی دروازه بان نامدار تیم ملی عمان حضور دارند که کنار گذاشتن هر کدام از آنها دشواری های زیادی دارد.

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: