کد خبر: ۷۵۷۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
تعداد بازدید: ۲۴۹
فرماندار مهدیشهر با اشاره به وقوع زمین‌لرزه 4.2ریشهر در مرز بین مازندران و سمنان از حضور در منطقه خطیرکوه شهمیرزاد خبر داد.
زمین‌لرزه 4.2ریشتری در مرز مازندران و سمنان
به گزارش خبرداغ،حسن ارگی که در محل روستاهای نزدیک به کانون زلزله حضور دارد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: به‌دنبال وقوع زلزله و بارش سنگین برف در این روستاها بلافاصله عازم منطقه شده و ضمن ابلاغ پیام استاندار سمنان شرایط مردم را از نزدیک بررسی کردیم.

وی از عدم خسارت به روستاهای مهدیشهر در جریان این زمین لرزه خبر داد و افزود: باتوجه به زلزله‌خیز بودن منطقه، مردم شهرستان و خصوصا روستاییان باید دقت لازم را در خصوص رعایت استانداردهای مسکن داشته باشند.

فرماندار مهدیشهر با اشاره به بارش برف و تداوم بارش‌ها در منطقه تصریح کرد: در حال حاضر با تلاش اداره راه و ترابری شهرستان عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در محور شهمیرزاد _ خطیرکوه در حال انجام است.

ارگی با بیان اینکه تا اطمینان از رفع مشکلات مردم منطقه در منطقه می‌ماند خاطرنشان کرد: مسوولان مرتبط و دستگاه‌های مسوول نیز در منطقه حضور دارند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی به سرعت به رفع آن اقدام کنند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: