کد خبر: ۷۵۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
تعداد بازدید: ۱۸۴
وزیر کشور: شهدای دیروز مقابله با تروریست ها 2 بسیجی و یک پاسدار بودند
به گزارش خبرداغ،عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پایان پنجمین جلسه مشترک شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور در مورد عملیات روز گذشته سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات در غرب کشور و درگیری با تروریست‌ها اظهار داشت: با اشراف امنیتی و اطلاعاتی که نیروهای ما در این حوزه دارند توانستیم با ورود سلاح و مواد منفجره و تیم‌هایی که می خواهند وارد کشور شوند برخورد به موقع و سریع داشته باشیم.

وی ادامه داد: این تیمی که دیروز قصد ورود به کشور داشت از قبل از سوی سپاه پاسداران با همکاری وزارت اطلاعات شناسایی شده بود و در کمین نیروهای سپاه قرار گرفتند، حدود 16 نفر از اینها مجبور به تسلیم شدند و 3 نفر از نیروهای ما که 2 نفر بسیجی و یک نفر پاسدار بودند نیز به شهادت رسیدند.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: 4 نفر تحت تعقیب بودند که امیدواریم نیروهای ما بتوانند با آنها برخورد مناسبی داشته باشند.

وی ادامه داد: در حوزه امنیتی و در بحث جلوگیری از ورود این نوع تیم‌ها به داخل کشور به کمک مردم و همکاری بسیار خوبی که در مناطق مرزی است و با هوشیاری نیروهای امنیتی و رصد مستمر ما در داخل و خارج از مرزها داریم توانسته‌ایم تا الان اقدامات خوبی داشته باشیم اما همیشه نیازمند به دریافت اطلاعات مردم هستیم.

وزیر کشور تصریح کرد: مردم عزیز ما در هر نقطه از کشور اگر با موارد مشکوک مواجه شدند و اخباری به دستشان رسید که دال بر نگرانی در حوزه امنیتی بود حتماً باید به مسئولین مربوطه به خصوص وزارت اطلاعات گزارش دهند تا بتوانیم کشور را از تهدیدات و از همه کسانی که دشمن تلقی می‌شوند در امان نگه داریم.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: