کد خبر: ۷۵۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
تعداد بازدید: ۴۰۵
انگار علی کریمی در عالم مربیگری فقط بلد است سپاهان را ببرد؛ تیمی که امسال جادوگر دو بار به عنوان مربی نفت تهران و سپیدرود شکستش داده است.
حرفی که علی دایی 10سال نزد و علی کریمی یک ماهه زد!/ انگار علی کریمی در عالم مربیگری فقط بلد است سپاهان را ببردبه گزارش خبرداغ،انگار علی کریمی در عالم مربیگری فقط بلد است سپاهان را ببرد؛ تیمی که امسال جادوگر دو بار به عنوان مربی نفت تهران و سپیدرود شکستش داده است.

 

یک هفته بعد از پیروزی برابر تیم نامدار اصفهانی، کریمی و رشتی‌ها در آبادان با سه گل به صنعت نفت باختند تا سپیدرود دوباره در شرایط خطر قرار بگیرد.

 

نکته جالب اما اینجاست که کریمی بعد از این بازی همه اشتباهات را گردن گرفت و گفت: «من مقصرم.»

 

در حقیقت او بعد از چند ماه مربیگری، حرفی زد که علی دایی بعد از یک دهه مربیگری هنوز نزده و یا خیلی کمتر به زبان آورده! دایی معمولا بعد از ناکامی عادت دارد از زمین و زمان ایراد بگیرد، اما کریمی که ظاهرا در همه ابعاد شخصیت متفاوتی نسبت به او دارد اینجا هم همین تفاوت را نشان داد.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احسان
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
0
0
شما هم اصلا بابت نوشتن چنین مطالب یک جانبه ای رشوه نگرفته اید
ضمنا لگد به ساک مربی، زدن تو گوش داور رو هم علی دایی انجام نداده بود
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: