کد خبر: ۷۵۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸
تعداد بازدید: ۲۴۳
ناصر نقویان درباره پرونده سعید طوسی گفته است: دنبال آبروی مردم نروید که خدا در جایی آبروی شما را می برد! من این مطلب را به عنوان توصیه اخلاقی و بردارانه به شما می‌گویم هیچ وقت دنبال این پرونده و امثال این پرونده نروید. همه ما در خلوت‌هایمان خطاهایی کرده‌ایم و خدا پرده پوشی کرده است. خدا ستار است و شما هم سعی کنید تا آنجایی که می توانید دنبال ستاریت باشید نه پرده دری.
واکنش نقویان به تبرئه سعید طوسی: همه ما در خلوت‌‌مان خطاهایی کرده‌ایم/قاضی باید نظر دهد/ به من و شما چه ربطی دارد؟!
ناصر نقویان، واعظ مشهور در پاسخ به سئوالی درباره پرونده سعید طوسی به رسانه‌ها توصیه کرد دنبال پرده دری نروند که خدا روزی از شما پرده دری خواهد کرد.

به گزارش خبرداغ ، متن گفت و گوی اعتماد آنلاین با این روحانی مشهور به شرح زیر است:

*آقای نقویان می خواهم درباره اتفاقی که در پرونده سعید طوسی افتاده از شما سوال کنم!

الان دو تا مساله است؛ یکی اینکه من تلفنی مصاحبه نمی کنم و دوما اینکه اگر شما وقت قبلی هم می‌گرفتید باز راجع به این موضوع صحبت نمی‌کردم. من درباره افراد چه اطلاعاتی دارم که بخواهم صحبت کنم! مگر شما اطلاعات دارید از موضوع؟!

*من نمی‌خواهم درباره شخص آقای طوسی صحبت کنید. می‌خواهم درباره فسادی که در این حوزه به وجود آمده اعلام موضع کنید و بگویید اگر در این حوزه فسادی صورت گیرد چطور باید برخورد شود؟

شما دارید اگر می گویید! در آبروی مردم اگر نباید باشد. روی آبروی مردم باید قطع باشد و این هم به روزنامه اعتماد و هیچ کسی دیگه ربط ندارد. این یک کاری است که دادگاه باید نظر دهد و آن کسی که اطلاع دارد. نه شما اطلاع دارید و نه من و نه دیگران. 

*اما اسناد آن منشر شده....

دادگاه باید آن را قطع بداند. شما مگر قاضی هستید که اسناد بشناسید؟! قاضی باید نظر دهد به من و شما چه ربطی دارد؟! اگر از شما اسنادی منشر شود می گویید آقا چرا درباره من؟!

من از شما خواهش می کنم مسائل مهم‌تر از این ها در کشور داریم. دنبال آبروی مردم نروید که خدا در جایی آبروی شما را می برد! من این مطلب را به عنوان توصیه اخلاقی و بردارانه به شما می‌گویم هیچ وقت دنبال این پرونده و امثال این پرونده نروید. همه ما در خلوت‌هایمان خطاهایی کرده‌ایم و خدا پرده پوشی کرده است. خدا ستار است و شما هم سعی کنید تا آنجایی که می توانید دنبال ستاریت باشید نه پرده دری. چون خدا هم یک روزی پرده دری می کند و آن روز خواهید دید که پرده دری چقدر زشت است! خداحافظ شما.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: