کد خبر: ۷۵۶۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
تعداد بازدید: ۳۵۳
سرمربی کروات پرسپولیس سال قبل پیش بینی این روزها را می‌کرد.
برانکو می دانست پرسپولیس به دردسر می افتدبه گزارش خبرداغ،برانکو ایوانکویچ می‌دانست با جدایی یکباره مهدی طارمی از باشگاه ریزه اسپور، این امکان وجود دارد که باشگاه ترکیه ای شکایتی علیه پرسپولیسی‌ها به فیفا برده و موجب ایجاد یک خطر بزرگ برای سرخپوشان پایتخت شود به همین علت برانکو در این مورد بارها به مدیران باشگاه تذکر داده بود که اگر خیلی زود پرونده فوق را بررسی نکنند، احتمال حذف از آسیا یا محرومیت های دیگر برای باشگاه مثل کسر امتیاز وجود دارد. 

 

برانکو دارای تجربه بین المللی است اما صحبت‌هایش نتوانست مدیران وقت پرسپولیس را توجیه کند تا خیلی زود برای حل مشکل با باشگاه ریزه اسپور، ایران را ترک کرده و به ترکیه بروند و حالا می بینیم که باشگاه مجبور به تحمل محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات شده است. 

 

سرمربی کروات سرخپوشان به همین علت بود که در کنفرانس خبری خود پیش از دیدار با پیکان، صحبت از تذکرش به مدیران وقت باشگاه را به میان کشید و گفت از آنها پرسیدم که مشکلی ایجاد نمی شود و مدیران باشگاه هم گفتند خیالت راحت! اما برانکو می دانست که بالاخره این قضیه، پرسپولیس را آزار می دهد و همین طور هم شد.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: