کد خبر: ۷۵۶۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
تعداد بازدید: ۳۷۹
آمریکا از سفرای کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل دعوت کرده که روز دوشنبه به واشنگتن بروند تا شواهدی به آنها نشان دهد که به ادعای دولت ترامپ ثابت می کند ایران برای حوثی ها در یمن سلاح فرستاده و موشکی که از یمن به سوی فرودگاه ریاض پرتاب شده، از ایران آمده است.
ناهار دیپلماتیک ترامپ با سفرای ١۵ کشور علیه ایران

آمریکا از سفرای کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل دعوت کرده که روز دوشنبه به واشنگتن بروند تا شواهدی به آنها نشان دهد که به ادعای دولت ترامپ ثابت می کند ایران برای حوثی ها در یمن سلاح فرستاده و موشکی که از یمن به سوی فرودگاه ریاض پرتاب شده، از ایران آمده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  «انتخاب» ، قرار است سفرای ١۵ کشور عضو شورای امنیت سازمان ملل با دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا در مهمانی ناهار شرکت کنند.

در چند ماه گذشته، دولت ترامپ در پی آن بوده که فشار دیپلماتیک بر ایران را افزایش دهد. با این حال با گزارش‌های پیاپی آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای درباره پای‌بندی ایران به توافق هسته‌ای، آمریکا فشارش را بر برنامه موشکی ایران و رفتارش در منطقه گذاشته است.

نیکی هیلی، سفیر آمریکا در سازمان ملل، پیش‌تر در برنامه‌ای در واشنگتن، با نمایش بقایای موشکی که حوثی‌ها به ریاض، پایتخت عربستان سعودی شلیک کردند ایران را به نقض تعهدات بین‌المللی متهم کرده است.

نیکی هیلی، سفیر آمریکا در سازمان ملل، گفته است در حال بررسی گزینه‌های مختلف در سازمان ملل برای فشارآوردن بر ایران است که به گفته او "رفتارش را اصلاح کند". با این حال او با چالش حق وتو قدرت‌های جهانی از جمله چین و روسیه هم مواجه است.

برای تصویب قطع‌نامه در شورا امنیت، رای ۹ کشور از ۱۵ کشور عضو این شورا لازم است و در عین حال هر یک از ۵ قدرت جهانی که عضو دائمی این شورا هستند می‌توانند آن را وتو کنند.

در قطع‌نامه ۲۲۳۱ شورای امنیت که بعد از توافق هسته‌ای بین ایران و شش قدرت جهانی ‌تصویب شد، از ایران "خواسته شده است" که برای ۸ سال از توسعه موشک‌های بالستیکی که "برای حمل تسلیحات هسته‌ای طراحی شده‌اند" خودداری کند.

هم‌چنین یک قطع‌نامه دیگر شورای امنیت درباره یمن، تامین تسلیحات برای رهبران حوثی و "کسانی که از طرف آنها یا به دستور آنها عمل می‌کنند" را ممنوع کرده است.

اگر آمریکا پیشنهاد کند سازمان ملل افراد یا نهادهایی را بابت نقض قطع‌نامه مرتبط با تحریم تسلیحاتی یمن در فهرست سیاه قرار دهد، چنین تصمیمی در جلسه‌های غیرعلنی شورای امنیت و با رای اجماعی ۱۵ کشور عضو گرفته می‌شود.

به نقل از بی بی سی، نیکی هیلی، سفیر آمریکا در سازمان ملل، بیش از چهل روز پیش در میانه ماه دسامبر، ایران را به تنش‌آفرینی در خاورمیانه متهم کرد و گفت آن‌چه از بررسی بقایای موشک برمی‌آید می‌تواند به عنوان "شواهد انکارناپذیر" نقض تعهدات بین‌المللی ایران و تلاش نافرجام ایران برای لاپوشانی این موارد تلقی شوند.

محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران، سخنرانی نیکی هیلی را "نمایش" خواند.

ظریف در توییتر خود نوشته است: "وقتی در سازمان ملل بودم همین نمایش را دیدم و آن‌چه را هم که از آن برآمد..."

  او عکس نیکی هیلی را در کنار کالین پاول، وزیر خارجه پیشین آمریکا قرار داده که در سخنانی در سازمان ملل مدعی شد آمریکا شواهد انکارناپذیری از تسلیحات کشتار جمعی عراق دارد. آمریکا بر همین اساس به عراق حمله کرد. اما بعدتر مشخص شد که ادعای پاول پایه و اساسی نداشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
0
0
قطعنامه شماره 2231 شورای امنیت غیرقانونی است.
کشورهایی که به قطعنامه شماره 2231 شورای امنیت علیه ضد ایرانی را ی دادند، خودشان حامیان اصلی تروریسم، گروهگ تروریستی منافقین، القاعده، طالبان، داعش، جبهه النصره، تکفیری ها، مخالفان سوریه، ارتش آزاد سوریه، شوریشان سوریه و دیگرگروه های تروریستی هستند.
آمریکا وهم پیمانانش همچنان حامی تمام تروریست های منطقه خاورمیانه و جهان هستند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
0
0
تروریسم وترکیه یکی هستند.
داعش وترکیه یکی هستند.
حملات ترکیه دراراضی سوریه جنایات ضد بشری است.
ترکیه ثابت کرد حامی تروریسم است.
ترکیه ثابت کرد حامی داعش است.
آمریکا،عربستان سعودی،قطر،امارات،اسرائیل وترکیه همچنان حامی تروریسم،تروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی هستند.
اردوغان هیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگرندارد.
برای اثبات کمک ترکیه به داعش اسناد زیادی وجود دارد.
ما دربرابراشغالگری ترکیه سکوت نمی کند.
مردم ما جنایات ترکیه را فراموش نمی کنند.
ترکیه درمدت 6 سال است به قوانین المللی احترام نمی گذارد.
اردوغان ازحمایت گروه های تروریستی درسوریه دست نخواهد کشید.
ترکیه داعش را مدیریت می کند.
ترکیه بهشت تروریست ها درمنطقه وجهان است.
ترکیه داعش وارد سوریه وعراق کرده است.
چرا غرب، نفت داعش را تحریم نمی کند؟
ترکیه ازداعش نفت می خرد.
ترکیه یک تروریسم واقعی است.


پشت جنایات تروریسم،تروریست داعش ودیگرگروه های تروریستی درسوریه،عراق ولبنان،آمریکا،عربستان،قطر،ترکیه و رژیم صهیونیستی است.
داعش را شما ایجاد کردید. داعش را شما به وجود آوردید. اردوغان وحشی به دنبال جنگ با داعش نیست وفقط به دنبال منافع خودش است. رئیس جمهورترکیه دروغ می گوید. ترکیه ارسال سلاح به سوریه را متوفف کند. اگرشما واقعا دنبال مبارزه با تروریسم هستید پس چرا با سوریه وعراق درمدت 6 سال همکاری نمی کند. پس چرا تروریست ها خارجی بیش از149 کشوردرجهان ازطریق ترکیه وارد سوریه وعراق می شوند. 70 هزاردستگاه خوروی چگونه ازطریق ترکیه وارد سوریه وعراق شده است. درمدت 6 سال بیش از999 هزارنفرتروریست چگونه ازطریق ترکیه وارد سوریه وعراق شده است. کشورترکیه ثابت کرد که تدارکات وپشتیبانی تروریسم،تروریست داعش ودیگرگروه های تروریستی درسوریه وعراق بوده است. مبارزه با ترکیه،دفاع ازدین اسلام ومسلمانان است. ترکیه مانند رژیم کودک کش صهیونیستی، رژیم کودک کش آل سعود وآمریکا فقط به دنبال جنگ است. ائتلاف تحت رهبری آمریکا ازداعش حمایت می کنند. ائتلاف بین المللی نباید ازگروه های تروریستی حمایت کنند. ائتلاف آمریکایی، داعش را به موصل آورده است. ائتلاف آمریکایی شریک جنایات داعش درسوریه وعراق است.


داعش ، ابزار کار استکبار جهانی داعش ابزار کار استکبار جهانی برای تحکم بر منطقه است. آنها تلاش می کنند هم خود را ضد تروریسم نشان دهند و هم داعش را حفظ کنند ؛ بنابر این گاهی کارهای خاص در جنگ سوریه و موصل به نفع داعش انجام می دهند که اصرار آنها برای حضور ترکیه در عراق و سوریه نیز در همین راستاست. اعتراف گروه های مسلح به کشته شدن 25 تن از نیروهایشان در جنوب حلب گروه های مسلح در سوریه اعتراف کردند پس از خنثی شدن حمله شان به جنوب غربی حلب بیش از بیست و پنج تن از عناصر آنها کشته و دهها تن از آنان از جمله چند مسئول میدانی زخمی شدند.




مظلوم : رسیدگی به جنایات حامیان داعش را دیوان کیفری بین المللی خواستارشد. جنگنده های آمریکا وهمپیمانانش نه تنها درمدت 6 سال، هیچ عملیاتی علیه علیه تروریسم،تروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی درسوریه وعراق انجام نداده اند،بلکه همه جانبه ازتروریسم،تروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی حمایت کردند. برخی طرف های بین المللی برای تغییرنظام ها دربعضی کشورها به شکل گیری گروه های تروریستی کمک کردند. سازمان ملل متحد شریک جرم جنایتکاران است. برخی اعضای خیانتکارشماره یک شورای ضد امنیت سازمان بی ملل متحد چطور ادعای مبارزه با تروریسم می کنند درحالی که خود آن ها به تروریسم،تروریست های داعش ودیگرگروریستی سلاح واطلاعات می دهند. سلاح، مهمات،سلاح های شیمیایی وموشک های دوش پرتاب آمریکایی همچنان دراختیارگروه مسلح قرارمی گیرد. سازمان بی ملل حامیان تروریست ها را برای پاپبندی به آتش بس وکمک به مجروحان وغیرنظامیان تحت فشارقرارنمی دهد. آمریکا درحق سوری ها،عراقی ها،یمنی ها وفلسطینان نسل کشی مرتکب شده است. اقدام ائتلاف آمریکایی درارسال سلاح های سنگین برای تروریست ها درسوریه بی شرمانه وشرم آوراست.


ترکیه جنایتکارشماره یک به جای اینکه بگویند برای ملت خود چه می کنند،مدام شعارآدم کشی می دهند. ترکیه جنایتکارشماره یک با کمک مالی عربستان سعودی،امارات وقطردرمدت 6 سال است به دنبال عملیات روانی ضد سوریه؛لبنان،عراق،روسیه وایران است. تروریسم تکفیری تامین کننده منافع آمریکا،رژیم کودک کش صهیونیستی وترکیه است.


خطرناکترین کشورجنایتکارشماره یک فعال تروریستی در سوریه را بشناسید آمریکا. خطرناکترین کشورجنایتکارشماره یک فعال تروریستی در سوریه را بشناسید آنگلیس. خطرناکترین کشورجنایتکارشماره یک فعال تروریستی در سوریه را بشناسید عربستان سعودی. خطرناکترین کشورجنایتکارشماره یک فعال تروریستی در سوریه را بشناسید قطر. خطرناکترین کشورجنایتکارشماره یک فعال تروریستی در سوریه را بشناسید ترکیه. خطرناکترین کشورجنایتکارشماره یک فعال تروریستی در سوریه را بشناسید رژیم صهیونیستی.




چهار شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰ سلاح های داعش در ترکیه ساخته شده است فعال حزب جمهوریت خلق ترکیه فاش کرد سلاح های شیمایی مورد استفاده گروهک داعش در سوریه و عراق در ترکیه تولید شده است. باریش یارکاداش، نماینده استانبول در مجلس بزرگ ترکیه گفت: در روزهای آینده اسناد مربوط به تولید شدن گاز شیمیایی مورد استفاده داعش در سوریه را منتشر خواهیم کرد. باریش یارکاداش افزود: «اسناد مربوط به نحوه انتقال این سلاح ها که استفاده از آنها جنایت جنگی و غیرانسانی است واطلاعات مربوط به اینکه این سلاح ها با اطلاع کدام ادارات و مقامات دولتی منتقل شده اند اعلام خواهیم کرد. در عرصه میدانی نیز ارتش و نیروهای مردمی سوریه برای نبرد شدید با تروریست ها در جنوب حلب متمرکز شده اند.



تجاوز بی رحمانه تروریست های داعش به زنان درعراق + تصاویر/ مدعیان مبارزه با داعش کجا هستند.


چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / باراک اوباما،آمریکا بزرگترین قاتل مسلمانان درجهان است و بزرگترین تامین سلاح برای تروریست هاست.. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / جان کری. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / بان کی مون، تمام سازمان های بین المللی مقصر اصلی جنایات حامیان تروریست هاست.. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / دیوید کامرون، انگلیس بزرگترین تایمن تروریست وسلاح درمنطقه خاورمیانه است. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / فیلیپ هاموند. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / اولاند، فرانسه بزرگترین تامین تروریست وسلاح برای تروریست هاست. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / رجب طیب اردوغان، ترکیه ، بزرگترین قاتل مسلمانان درمنطقه خاورمیانه است و بزرگترین تامین وتروریست و سلاح برای تروریست هاست.. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / احمد داود اوغلو. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / ملک سلمان،عربستان سعودی یکی ازحامی اصلی مالی تمام تروریست هاست.. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ /عادل الجبیر. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / امیرقطر، قطریکی ازحامی اصلی مالی تمام تروریست هاست. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / نتانیاهو، رژیم کودک کش.



آمریکا با داعش همدست است. آمریکا همان داعش است. آمریکا هیچ فرقی با داعش ندارد. آمریکا با همدستی داعش عراق وسوریه را اشغال کرده است. داعش سگ دست نشانده آمریکا درسوریه،عراق ومنطقه است. فرستاده ویژه سازمان ملل درامورسوریه برجنایات آمریکا،عربستان سعودی،ترکیه واسرائیل سرپوش می گذارد. داعش با دستورآمریکا وترکیه درموصل ازغیرنظامیان به عنوان سپرانسانی استفاده می کند. تجاوز بی رحمانه تروریست های داعش به زنان درعراق + تصاویر/ مدعیان مبارزه با داعش کجا هستند. خانواده اردوغان از فروش نفت سوریه توسط داعش سود میبرند




ترکیه درسوریه وعراق منطقه به بن بست کامل رسیده است. ارتش ترکیه هیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگر ندارد. ترکیه عامل گرفتاریهای ملت سوریه وعراق است. تجاوزگری های نظامیان ترکیه به سوریه وعراق با چراغ سبزآمریکا صورت گرفته است.ترکیه عامل اصلی جنایت علیه بشریت است. ترکیه یکی ازعامل اصلی آوارگان سوری و عراقی درکشورهای اروپایی است. کشورهای متجاوز به سوریه وعراق نمی توانند به اهداف خود برسند. سازمان های بین المللی درمدت 6 سال چشم خود را به روی جنایات آمریکا وانگلیس وعربستان سعودی وقطر وامارات واردن وترکیه واسرائیل بسته است. رسانه های مدعیان حقوق بشر، جنایت های آمریکا وهمپیمانانش را نادیده می گیرند.همکاری آمریکا وهم پیمانانش درکشتار مردم سوریه وعراق وغزه ویمن ومصر ولیبی وافغانستان و...! چرا آمریکا داعش به افغانستان فرستاد؟ چرا آمریکا داعش به لیبی فرستاد؟ چرا آمریکا داعش مصر فرستاد؟ چرا آمریکا داعش به یمن فرستاد؟ ادعای های سران ترکیه غیرقانونی است. بیمارستان های ترکیه همچنان پذیرای شورشیان سوریه است. داعش یکی ازدستگاه های دولت ترکیه است. بردست داشتن ترکیه در ورود تروریست ها به سوریه وعراق و...


فرودگاه بین المللی آنکارا بهشت گروه های تروریستی است. کشورترکیه بهشت تروریست ها درمنطیه وجهان است. رجب طیب اردوغان بی شخصیت اگربه اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم،تروریست داعش ودیگرگروه های تروریستی را دارد باید به سراغ فرودگاه بین المللی آنکارا ودیگرشهرهای ترکیه برود هر روزحدود 50 و90 تروریست خارجی بیش از149 کشورجهان وارد ترکیه می شوند وازطریق ترکیه وارد سوریه وعراق می شود.



ترکیه جنایتکارشماره یک با حمایت آمریکا جنایتکارشماره یک درسوریه وعراق جنایت می کند. شورای امنیت سازمان ملل متحد درجنایت های آمریکا وترکیه شریک است. آنکارا با رهبری آمریکا ازداعش،جبهه النصره ودیگرگروه های تروریستی حمایت نظامی می کند. حملات نظامی تحت فرماندهی آمریکا علیه سوریه وعراق برخلاف قوانین بین المللی است. ائتلاف آمریکا درسوریه وعراق غیرقانونی است. ائتلاف آمریکا ازداعش حمایت می کند. آمریکا وترکیه به علت جنایات جنگی درسوریه وعراق باید محاکمه شوند. آمریکا با همکاری ترکیه،داعش،النضرودیگرگروریستی را به سوریه وعراق آورده است. آمریکا شریک جنایات ترکیه درسوریه وعراق است. دوستان آمریکا حامی داعش هستند. ترکیه می خواهد جای رژیم کودک کش صهیونیستی را در منطقه بگیرد! ترکیه می خواهد جای رژیم کودک کش آل سعود را در منطقه بگیرد! ترکیه می خواهد جای داعش وحشی را در منطقه بگیرد!




فرستاده ویژه سازمان ملل درامورسوریه برجنایات آمریکا،عربستان سعودی؛ترکیه واسرائیل سرپوش می گذارد. آمریکا جنایتکارشماره یک تلاش می کند ازآتش بس برای تجهیزتسلیحاتی وتقویت تروریست ها استفاده می کند. فرستاده ویژه سازمان ملل دراموریمن برجنایات عربستان سعودی،آمریکا،انگلیس،امارات واسرائیل سرپوش می گذارد. تروریسم نجس وحشی با شرفترازاین سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ودیگرسران نجس وحشی آمریکا هستن. آمریکا را همچنان دشمن شماره یک بشریت می دائیم. رژیم کودک کش صهیونیستی را همچنان دشمن شماره یک بشریت می دائیم. عربستان سعودی را همچنان دشمن شماره یک بشریت می دائیم. ترکیه را همچنان دشمن شماره یک بشریت می دائیم.




واقعا خنده دار است ترکیه ای درمدت 6 سال است که مرتب در سوریه وعراق جنایت می کند و دستان آلوده اش برای همگان آشکار شده تصمیم گرفته باشد با داعشی که خود به وجود آورده مبارزه جدی بکند. ساده اندیشی است آن کس که امروز این ادعای ترکیه ای ها را بپذیرد. حتی ساکنان دارالمجانین هم از ژست ضدتروریستی اخیر ترکیه خنده شان می گیرد! عضو پارلمان ترکیه: اردوغان به ارتباط با گروه تروریستی«جبهه النصره» اذعان کرد تاریخ: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰ به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه «سانا»؛ اران اردم، عضو پارلمان ترکیه از حزب دموکراتیک خلق اعلام کرد اظهارات رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه مبنی بر ضرورت خروج عناصر وابسته به گروه تروریستی جبهه النصره از حلب اعتراف رسمی به رابطه وی با این گروه تروریستی و حمایت از آنها است. ۲۲:۲۰ : قلیچدار اوغلو : اردوغان تسلیحات داعش را تامین می کند کمال قلیچدار اوغلو رئیس حزب جمهوری خلق ترکیه فاش کرد سلاحهایی که در اختیار تروریستهای داعش است، از سوی رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه تامین شده است.




ترکیه جنایتکارشماره یک به جای اینکه بگویند برای ملت خود چه می کنند،مدام شعارآدم کشی می دهند. ترکیه جنایتکارشماره یک با کمک مالی عربستان سعودی،امارات وقطردرمدت 6 سال است به دنبال عملیات روانی ضد سوریه؛لبنان،عراق،روسیه وایران است. تروریسم تکفیری تامین کننده منافع آمریکا،رژیم کودک کش صهیونیستی وترکیه است.


اردوغان سرانجام حرف دلش را زد: موصل به لحاظ تاریخی متعلق به ترکیه است. اردوغان فردا مدعی خواهد شد حلب مال ترکیه! اردوغان سرانجام حرف دلش را زد: موصل به لحاظ تاریخی متعلق به ترکیه است اردوغان فردا مدعی خواهد شد حلب مال ترکیه است!. اردوغان فردا مدعی خواهد شد مکه مال ترکیه است!.


دولت ترکیه نباید از خطوط قرمز عراق عبور کند. دولت ترکیه نباید از خطوط قرمز سوریه عبور کند.




شورای امنیت جنایات وحشیانه ائتلاف آمریکا در سوریه را متوقف کند
وزارت خارجه سوریه با ارسال نامه به سازمان ملل و شورای امنیت اقدام فوری برای توقف جنایات وحشیانه ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا در این کشور را خواستار شد.
تاریخ: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
شورای امنیت جنایات وحشیانه ائتلاف آمریکا در سوریه را وزارت خارجه سوریه به دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت درباره تداوم جنایات ائتلاف آمریکا در سوریه نامه فرستاد. دمشق تأکید کرد که ائتلاف آمریکا به جنایت و تجاوز به حاکمیت ارضی سوریه و افراد غیر نظامی بی گناه ادامه میدهد. وزارت خارجه سوریه بار دیگر از شورای امنیت خواست که برای توقف جنایات وحشیانه و نقض حقوق بین الملل و بشر توسط ائتلاف آمریکا اقدامات فوری را اتخاذ کند. در همین راستا، وزارت خارجه سوریه چندی پیش از شورای امنیت سازمان ملل خواست تا آمریکا و کشورهای عضو «ائتلاف بین المللی ضد داعش» را به دلیل کشتار غیر نظامیان سوریه و بمباران زیر ساخت‌های این کشور مجازات کند. وزارت خارجه سوریه اعلام کرده بود که ائتلاف آمریکایی به بهانه مبارزه با تروریسم، علیه غیرنظامیان سوری مرتکب جنایت می‌شود و بیمارستان ها، مدارس، پل‌ها و سدها را هدف قرار می‌دهد. وزارت خارجه سوریه تصریح کرد که ائتلاف بین المللی ضد داعش با کسانی که علیه تروریسم می‌جنگند، هدف قرار می‌دهد. درپاسخ به وزارت خارجه سوریه
درپاسخ به دیوان کیفری بین المللی خیانتکارضد کل بشریت
درپاسخ به رئیس بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت شورای امنیت سازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسح به رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسخ به رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسخ به دبیرکل سازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسخ به نماینده نجس وحشی، بی ادب، فرهنگ و بی شخصیت آمریکا درسازمان ملل متحد خیانتکار شورای امنیت سازمان ملل متحد درمدت 7 سال است شریک جنایات آمریکا درسوریه است.
آمریکا با حمایت شورای امنیت سازمان ملل متحد درسوریه جنایت می‌کند.
شورای امنیت سازمان ملل متحد خودش عامل اصلی جنگ درسوریه است.
جنایات وحشیانه ائتلاف آمریکا در سوریه ازسوی سازمان‌های بین المللی مورد حمایت قرارمی گیرد.
جنایات وحشیانه ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا ازسوی مدعیان دروغین حقوق بشرمورد حمایت قرارمی گیرد.
سازمان‌های بین المللی درجنایت‌های ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا هستند. تمام جنایات وحشیانه ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا به خاطربی قانونی، بی عدالتی، بی نظمی وخیانت‌های تمام سازمان‌های بین المللی است.
ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا فرقی با داعش ندارد.
ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا هیچ تفاوتی با گروه‌های تروریستی دیگرندارد..
ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا ثابت که حامی تروریسم است. ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا ثابت کرد که حامی داعش است.
داعش وائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا یکی هستند.
ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا و تمام سازمان‌های بین المللی همچنان حامی تروریسم هستند. سازمان‌های بین المللی درباره جنایات وحشیانه ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا کاری ازدستشان برنمی آید.
دربرابرجنایات وحشیانه ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا سکوت نمی‌کنیم.
نهاد‌های بین المللی ازجنایات وحشیانه ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا حمایت می‌کنند.
برای اثبات کمک ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا به داعش و دیگرگروه‌های تروریستی اسناد زیادی وجود دارد.
دربرابراشغالگری ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا سکوت نمی‌کنیم.
چرا کسی جنایات وحشیانه تجاوز نظامی ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا به سوریه را محکوم نکرد؟
ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا مانند رژیم صهیونیستی هیچگاه به قوانین بین المللی احترامی نمی‌گذارد.
حمایت ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا ازداعش ادامه دارد. ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا منبع اصلی تروریسم بین المللی است.
ارتباط ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا با داعش آشکاراست. مردم دنیا ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا را محکوم می‌کند اما شورای امنیت سازمان ملل متحد بی شرمانه ازجنایات وحشیانه ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا حمایت می‌کند!
ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا مرتکب جنایت جنگی درسوریه شده است. ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا مقصر اصلی طولانی شدن جنگ درسوریه است.
ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا مدعی مبارزه تروریسم است ولی درحقیقت ازتروریسم حمایت می‌کند.
.ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا مدعی مبارزه داعش است ولی درحقیقت ازداعش حمایت می‌کند.
ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا درمدت سه سال است به دروغ شعار مبارزه با تروریسم، داعش و دیگرگروه‌های تروریستی سرمی دهند. ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا درسوریه ازتروریست‌ها حمایت می‌کنند. جنایات وحشیانه ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا به ارتش سوریه موجب تقویت موضع تروریست‌های سوریه شده است.
ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا فقط امنیت تروریسم و تروریست‌های داعش تامین می‌کنند. حمله جنگند ه‌های ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا به دیرالزور عمدی و هماهنگی داعش بود.
قدرت گرفتن داعش درسوریه وعراق با کمک ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا بوده است. ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا دوباره به کمک داعش آمد.
حمایت ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا ازتروریست‌های داعش و تکفیری‌ها صدای مردم دنیا را درآورد.
جنایات وحشیانه ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا آبروی مدعیان حقوق بشربرده است. جنایات وحشیانه ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا آبروی سازمان‌های بین المللی برده است.
جنایات وحشیانه ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا آبروی مدعیان دفاع از حقوق بشربرده است.
دوستان ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا حامی داعش هستند.
ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا بسیارخطرناک ترازداعش است.
دست ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا درسوریه وعراق درحمایت ازداعش روشده است.
ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا ازتکفری‌ها بدتراست.
ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا با داعش مهربان است.
ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا با داعش ارتباط دارد.
ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا به علت جنایات جنگی درسوریه وعراق باید محاکمه شوند.
ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا ازداعش حمایت می‌کنند.
جنایات وحشیانه ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا برای حمایت ازداعش است. ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا ازداعش حمایت نظامی کنند. ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا که حقوق بشر را رعایت نمی‌کنند.
ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا به دنبال جنگ با تروریسم نیست وفقط به دنبال منافع خودش است. ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا به دنبال جنگ با داعش نیست وفقط به دنبال منافع خودش است.
ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا داعش را مدیریت می‌کند.
تمام سازمان‌های بین المللی ازکمک ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا به داعش و تروریست‌های سوریه آگاه است.
ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا نیروی هوایی داعش درعراق وسوریه است. ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا نیروی هوایی القاعده، داعش و جبهه النصره شده است.
جنایات وحشیانه ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا نفرت مردم دنیا ازائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا را افزایش می‌دهد. ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا حامی تروریسم است.
ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا درحال کمک داعش است.
ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا تروریست پروراست!
ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا یک دروغگوست و دروغ‌های زیادی گفته است.
جنایات وحشیانه ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا روی اسرائیل را سفید کرده است.
جنایات وحشیانه ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا با بمباران وحشیانه مردم سوریه وعراق روی اسرائیل را سفید کرد. ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا متهم به حمایت ازداعش درعراق وسوریه است. ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا قوانین بین المللی را زیرپا گذاشت است.
کاری می‌کنیم ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا اقدامتش پشیمان شود.
سوریه ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا نیست.
عراق ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا نیست.
ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا باید ازعراق وسوریه خارج شوند. جنایات جنگی ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا درعراق وسوریه.
ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا وداعش یک هدف را دنبال می‌کنند.
جنایت سازمان یافته علیه مردم عراق وسوریه توسط ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا، حقوق بشر حیوان وحشی کجاست؟
داعش سلاح‌های ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا دراختیاردارد.
ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا با داعش همدست است.
درهرجای عراق و سوریه جنایتی رخ می‌داعش دست ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا درکاراست.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا شریک ریخته شدن خون سوری هاست. ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا شریک ریخته شدن خون عراقی هاست.
کشتار عراقی‌ها و سوری‌ها جنایت جنگی است ولی ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا تاکنون نمی‌فهمند.
ائتلاف بین‌المللی غیرقانونی به رهبری آمریکا ضد تروریسم با تبلیغات دروغین هیچ کاری تاکنون برای عراق و سوریه نکرده است وهمه جانبه هم از تروریسم، داعش ودیگرگروه‌های تروریستی کمک وحمایت کرده است وهمچنان نیزادامه می‌دهد. ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا دشمن درجه یک سوریه وعراق است.
حضور ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا درسوریه وعراق غیرقانونی است.
ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا به تروریست‌ها درسوریه خدمت می‌کنند.
مجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی‌کنند.
و سازمان‌های بین المللی سکوت اختیارکرده اند.
و این درحالی است که مدعیان حقوق بشرتاکنون خفه خون گرفتند هیچ اعتراضی به این جنایات نمی‌کنند.
ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا همچنان درحال کمک به داعش است.
حامی اصلی تروریست‌ها ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا است.
دنیا در برابر کشتار مردم عراق وسوریه توسط جنایات وحشیانه ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا سکوت کرده است.
امروز دنیا دربرابر کشتار مردم عراق وسوریه توسط ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا سکوت کرده.
پشتیبانی هوایی ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا ازتروریست‌های داعش درمرزسوریه وعراق.
جنایت‌های وحشیانه ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا کمتر ازداعش نیست.
جنایات وحشیانه ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا درعراق وسوریه فاجعه آمیزاست.
تنها عامل رسیدن داعش به دیرالزور، حمایت‌های ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا است.
حمله جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا به کاروان نیرو‌های نظامی سوریه.
رفتارائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا را به دقت زیرنظرداریم.
که رفتارجنایات وحشیانه ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا را به دقت زیر نظردارد.
نباید درقبال جنایات وحشیانه ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا سکوت کرد.
هیچ سندی دال برمقابله ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا با تروریسم وجود ندارد.
هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا با داعش مقابله می‌کند.
حمله‌های ائتلاف بین المللی ضد داعش به رهبری آمریکا درشهررقه سوریه درحدود یک ماه گذشته، 224 کشته برجا گذاشت.
ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا چگونه می‌خواهد با دوستانشان بجنگند؟
ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا که دشمن سوری است جایگاهی درسوریه ندارد.
ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا درعراق وسوریه با تروریست‌های داعش همکاری می‌کنند.
هرگونه حمله ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا علیه ارتش سوریه به نفع داعش و دیگرگروه‌های تروریستی تکفیری است.
ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا احترامی برای زندگی بشری قائل نیست. ادعاهای ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا درباره مبارزه با تروریسم درسوریه وعراق بی پایه واساس است.
ادعاهای ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا درباره مبارزه با تروریست‌های داعش درسوریه وعراق بی پایه واساس است.
ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا حق صلاحیت مبارزه با تروریسم را ندارد. ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا حق صلاحیت مبارزه با داعش را ندارد.
جنایات وحشیانه ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا درعراق وسوریه با حمایت مدعیان دروغین حقوق بشرانجام می‌شود.
رفتار ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا درعراق وسوریه تهدید آمیزاست. ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا با تروریسم مبارزه نمی‌کند.
ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا با داعش مبارزه نمی‌کند.
کمک تسلیحات آمریکا به داعش دراستان دیاله.
اعتراف ارتش آمریکا به قتل 64 غیرنظامی.
ما ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا نداریم. اعتراف واشنکتن به کشتارشهروندان سوری وعراقی
جنایات وحشیانه حملات ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا دراراضی سوریه جنایات ضد بشری است.
اعتراف واشنگتن به کشته شدن 20 غیرنظامی در حملات هوایی آمریکا در عراق و سوریه
ارتش امریکا به کشته شدن 64 غیر نظامی در حمله‌های هوایی خود در سوریه و عراق ظرف ده ماه گذشته اذعان کرد. اعتراف واشنگتن به کشتار شهروندان سوری و عراقی
ائتلاف آمریکا به کشتن ۶۱ غیرنظامی دیگر در عراق و سوریه اعتراف کرد
اعتراف واشنگتن به کشتار شهروندان سوری و عراقی آمریکا به کشتار شهروندان سوری در الرقه اعتراف کرد
سوریه خواستار پایان دادن به کشتار شهروندان خود از سوی ا
حمله‌های ائتلاف آمریکایی در رقه، ۲۲۴ کشته بر جا گذاشت حمله ائتلاف به رهبری آمریکا به کاروان داعش در حال ترک مرز لبنان و سوریه
اعتراف ائتلاف ضد داعش به کشتن ۴۸۴ غیرنظامی در عراق و سوریه
یک پهپاد نیروهای حامی دولت سوریه پس از حمله به نیروهای ائتلاف ضد ...
ادامه کشتار مردم سوریه توسط ائتلاف آمریکایی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: