کد خبر: ۷۵۶۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
تعداد بازدید: ۱۸۱
دیوان محاسبات حداقل دولت را مطلع می‌کرد
سخنگوی دولت و بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت امروز در محل سازمان برنامه و بودجه کشور در واکنش به گزارش دیوان محاسبات کشور در مورد تفریغ بودجه ۱۳۹۵ کل کشور، اعلام کردند، این گزارش تفریغ بودجه نادرست و مایه تشویش اذهان عمومی است.
نوبخت: گزارش تفریغ بودجه ۹۵ نادرست است/ پاسخ شفاف به جامعه می‌دهیم
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: انتظار می‌رفت دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه ١٣٩٥ را براساس گزارش قوه مجریه تهیه می‌کرد و یا حداقل دولت را نسبت به گزارشی که تهیه کرده بود مطلع می‌کرد و اگرنه می‌توانست ابهامات موجود را به سازمان برنامه و بودجه اطلاع داده و حتما پاسخ آنها را دریافت می‌کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا، هفته گذشته دیوان محاسبات گزارشی از تفریغ بودجه ١٣٩٥ را در مجلس ارائه کرد. این گزارش با برخی بندها و ارقام قابل تاملی همراه بود که در مهمترین آن بخشهای نفتی و درآمدهای ناشی از آن را در بر می گرفت.

با توجه به ابهاماتی که در رابطه با گزارش دیوان محاسبات در مورد بودجه سال گذشته وجود داشت، امروز سازمان برنامه و بودجه در نشستی با حضور محمدباقر نوبخت- رئیس سازمان برنامه و بودجه- و همچنین بیژن زنگنه- وزیر نفت- به ارائه توضیحاتی درباره این گزارش پرداختند.

به نوشته خبرگزاری فارس، سخنگوی دولت و وزیر نفت اعلام کردند که این گزارش تفریغ بودجه نادرست و مایه تشویش اذهان عمومی است.

نوبخت به خبرنگاران قول داد، پاسخ شفاف و روشن به جامعه می‌دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: