کد خبر: ۷۵۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
تعداد بازدید: ۲۴۲
برانكو عادت ندارد بعد از مسابقات تيمش به‌طور خاص راجع به يك بازيكن ويژه صحبت كند.
ضربه‌ای که برانکو به منشا زد/ افزايش خودخواهي منشا و عطش اين بازيكن براي گل زدن خودش بودبه گزارش خبرداغ،برانكو عادت ندارد بعد از مسابقات تيمش به‌طور خاص راجع به يك بازيكن ويژه صحبت كند؛ به‌ويژه اگر بحث انتقاد از او در ميان باشد.

 

با اين وجود سرمربي پرسپوليس پس از بازي هفته گذشته با گسترش فولاد عادتش را كنار گذاشت و به طور خاص به گادوين منشا هشدار داد كه بايد حريص‌تر باشد و بيشتر گل بزند.

 

پروفسور حتي گزينه جانشيني منشا در صورت ادامه اين روند را هم معرفي كرد و گفت از وحيد اميري در پست مهاجم نوك استفاده مي‌كند.

 

به‌نظر مي‌رسد اين اولتيماتوم كار خودش را كرده، چرا كه منشا در همان دقايق اول بازي با پيكان موفق به گشودن دروازه حريف شد.

 

البته ناگفته نماند كه هشدار برانكو يك پيامد منفي هم داشت و آن هم افزايش خودخواهي منشا و عطش اين بازيكن براي گل زدن خودش بود.

 

گادوين در بسياري از موقعيت‌هايي كه قبلا پاس مي‌داد، اين بار خودش تصميم به ضربه‌زني كرد كه اين مساله صداي خيلي از بازيكنان پرسپوليس را درآورد.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: