کد خبر: ۷۵۶۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
تعداد بازدید: ۵۱۶
از همان لحظات اول بازي با پيكان روشن بود كه پرسپوليس در اين بازي به‌دنبال گشودن دروازه حريف از راه شوتزني است.
کشف بزرگ برانکو که خیلی به این تیم کمک خواهد کرد/ برانکو از بازيكنان خواسته بيشتر و بيشتر شوت بزنندبه گزارش خبرداغ، از همان لحظات اول بازي با پيكان روشن بود كه پرسپوليس در اين بازي به‌دنبال گشودن دروازه حريف از راه شوتزني است؛ سياستي كه يك بار در اوايل بازي به‌ثمر نشست و بعد باز هم به دفعات توسط بازيكناني مثل سيامك نعمتي، گادوين منشا و محسن مسلمان آزموده شد.

 

در جريان بازي هم آشكار به‌نظر مي‌رسيد كه اين همه شوتزني نمي‌تواند ناگهاني باشد. در عين حال برانكو در نشست خبري پس از مسابقه، روي اين مساله صحه گذاشت و اعلام كرد خودش از بازيكنان خواسته بيشتر و بيشتر شوت بزنند.

 

به‌نظر مي‌رسد گل از راه دور سيامك نعمتي در لحظات پاياني بازي با گسترش فولاد بدجوري به مذاق برانكو خوش آمده و او حالا شوتزني را راهي براي گذر از دفاع فشرده تيم‌هاي حريف، موسوم به «دفاع اتوبوسي» يافته است.

 

به اين ترتيب از بازي‌هاي بعدي بايد بيشتر هم منتظر ضربات از راه دور پرسپوليس باشيم.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: