کد خبر: ۷۵۶۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱
تعداد بازدید: ۵۸۳
استقلال سه شنبه با صنعت نفت آبادان بازی دارد و بعد از آن در لیگ به مصاف ذوب‌آهن میرود.
جپاروف به بازی با ذوب‌آهن می‌رسد/  نورافکن هم میتواند در جام حذفی برای استقلال بازی کندبه گزارش خبرداغ، استقلال سه شنبه با صنعت نفت آبادان بازی دارد و بعد از آن در لیگ به مصاف ذوب‌آهن می رود.

 

آبی‌ها برای تقابل با شاگردان قلعه‌نویی امید نورافکن را به دلیل محرومیت ندارند اما جپاروف که پنجشنبه مصدوم شد به آن مسابقه می رسد.

 

حتی نورافکن هم میتواند در بازی با صنعت نفت که در جام حذفی است برای استقلال بازی کند. 

آخرین خبر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
0
0
جباروف وشجاعیان و چشمی و محسن کریمی وپادوانی اینها مصدومان استقلال دربازی با نفت ابادان هستند وبازی کردن انها هم واسه استقلال ثمری نداردچون مصدوم هستند و ازانطرف قائدی هم نیست بنابراین خوداستقلالیها هم واقف هستند که بایک تیم درهم شکسته ومصدوم باید درابادان بازی کند چون جباروف را زود تعویض دربازی با پارس جم کردند که به بازی حذفی برساند ولی بازدهی لازم را خود به خود بدلیل مصدودمیت ندارد بنابراین نفت ابادان میتواند با توکل بخدا کار استقلال تهران را تمام کند وبه فینال برسد فقط مراقب دستهای فاسد که به نفع استقلال تهران است باشند
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: