کد خبر: ۷۵۶۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
تعداد بازدید: ۳۴۴
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر با نتیجه 1-0 به فولاد خوزستان باخت تا در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار بگیرد.
حریف پرسپولیس در منجلاب/ 9 بازی و فقط یک برد!به گزارش خبرداغ ، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر با نتیجه 1-0 به فولاد خوزستان باخت تا در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار بگیرد.

 

طوفان زرد آسیا و تیمی که با 5 قهرمانی پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر است در 9 هفته اخیر تنها یک برد داشته و در سه دیدار اخیر خود هم هیچ امتیازی را دشت نکرده و سه باخت نصیبش شده است.


تیمی که امروز با کریم قنبری هم نتوانست به موفقیت برسد و باخت تلخی را تجربه کرد.

 

آنها پیش از این هم به سپیدرود و ذوب آهن باخته بودند تا حالا با شرایطی فوق العاده بد به استقبال بازی با پرسپولیس در ورزشگاه‌آزادی بروند.


به استثنای بازی با ذوب آهن در هفته چهارم که آنها در فولادشهر مهمان بودند هیچ وقت در خارج از اصفهان، سپاهان بردی به دست نیاورده است و حالا با شرایطی به شدت نا امید کننده باید رو در روی صدرنشین لیگ قرار بگیرند.

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: