کد خبر: ۷۵۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
تعداد بازدید: ۶۶۱
برخلاف ادعای مدیران استقلال، شفر با مدیربرنامه‌های دژاگه تماس گرفته است.
اقدام جدی شفر برای ترکاندن بمب بزرگ نقل و انتقالات/ مهاجم تیم ملی ایران تمایلی برای حضور در فوتبال ایران را نداردبه گزارش خبرداغ،پس از انتشار مذاکره باشگاه استقلال با اشکان دژاگه، واکنش‌های متفاوتی از مدیران استقلال شاهد بودیم.

 

پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال حضور دژاگه در لیست استقلال را رد می‌کند و تنها به این موضوع بسنده می‌کند که خودشان با مدیربرنامه‌های دژاگه صحبت کرده و او اعلام کرده بود تمایلی برای حضور در ایران ندارد.

 

فاضلی مدیربرنامه‌های دژاگه هم برای اینکه فضا بیشتر از به حاشیه نرود، گفته بود که مهاجم تیم ملی ایران تمایلی برای حضور در فوتبال ایران را ندارد.
 

پیگیری‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد که شفر شخصا خودش با مدیربرنامه‌های دژاگه صحبت کرده است. او که ارتباط نزدیکی با مدیربرنامه‌های دژاگه دارد، در خصوص آخرین وضعیت این بازیکن سؤالاتی پرسید. شفر خواهان حضور دژاگه در استقلال شد، اما مدیربرنامه‌های این بازیکن به سرمربی استقلال گفت که اشکان قصد دارد فوتبالش را در خارج از ایران ادامه دهد و به دلیل مشکلاتی نمی‌تواند در ایران بازی کند. همین مسئله باعث شد تا شفر برای دژاگه آرزوی موفقیت کرده و به دنبال گزینه‌های دیگری برود.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: