کد خبر: ۷۵۶۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
تعداد بازدید: ۲۵۰
انتقال طارمی به قطر یکی از جنجالی‌ترین انتقال‌های فوتبالی ایران بود که سوالات زیادی را به دنبال داشت.
واکنش‌‌ها به صحبت‌های طارمی در برنامه90 / شجاعی: هیچ نقشی در تصمیم طارمی نداشته‌امبه گزارش خبرداغ،انتقال طارمی به قطر یکی از جنجالی‌ترین انتقال‌های فوتبالی ایران بود که سوالات زیادی را به دنبال داشت. مهاجم الغرافه در گفت‌وگوی اسکایپی با‌90 در پاسخ به سوالات مطرح شده از برخی افراد و چهره‌ها نام برد. اما این مسئله واکنش آن‌ها را به دنبال داشت.


 هاشمی‌نسب: نمی‌دانم بین طارمی و هدایتی چه گذشت
مهدی هاشمی‌نسب در‌خصوص دیداری که طارمی و هدایتی در یک رستوران با یکدیگر داشتند به تسنیم گفت: «آن روز من برای اولین و آخرین بار مهدی طارمی را دیدم، قبل و بعد از آن هم نمی‌دانم بین طارمی و هدایتی چه گذشت. آن روز خداداد عزیزی صحبت‌هایی‌ با طارمی انجام داد و من هم حرف‌هایم را به او گفتم. دیدار ما بیشتر بحث مشاوره‌ای داشت. طارمی سوالاتی داشت که ما هم جواب دادیم. بعد از آن هم دیگر نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد.‌»


 شجاعی: هیچ نقشی در تصمیم طارمی نداشته‌ام
طارمی در مصاحبه با سایت رسمی لیگ ستارگان قطر گفته بود: «‌اشکان دژاگه و مسعود شجاعی مرا برای انتقال به فوتبال قطر تشویق کردند.‌» مسعود شجاعی در مصاحبه با ورزش سه گفت: «آخرین تماسی که با دوست خوبم طارمی داشته‌ام، حدود 8 ماه پیش بوده. برایش در مسیر تازه‌ای که انتخاب کرده آرزوی موفقیت می‌کنم؛ اما هیچ توصیه یا مشورتی در‌خصوص انتقالش به قطر نداشته‌ام و حتى اطلاعى از کیفیت انتقال و جزئیاتش ندارم.‌»


 عزیزی: نمی‌دانم هدایتی به طارمی پول داده یا نه
خداداد عزیزی در واکنش به صحبت‌های طارمی که او به همراه مهدی هاشمی‌نسب و هادی طباطبایی را به ‌عنوان شاهد دیدارش با حسین هدایتی گرفته بود، به تسنیم گفت: «من نمی‌دانم مهدی طارمی چه صحبت‌هایی کرده و درباره آن شب چه صحبتی انجام داده است. آن دوست‌مان که پرسپولیسی است، خیلی در تب‌و تاب راضی کردن طارمی برای ماندن در پرسپولیس و منصرف کردن او برای رفتن به ترکیه بود. از ما خواست که با مهدی طارمی صحبت کنیم و من گفتم با مهدی هاشمی‌نسب خصوصی با او صحبت می‌کنیم، اما یک‌دفعه دیدیم 8،7 نفر دیگر هم آمدند. هدایتی به ما گفت که شما صحبت کن که طارمی بماند و من به هدایتی گفتم به شرط این‌که به او پول بدهید، با او صحبت می‌کنم. گفتم اگر پول ندهید که به درد نمی‌خورد. پس از صحبت‌های من آقای هدایتی گفت که پول مهدی طارمی را می‌دهد و من به مهدی طارمی گفتم، خودت می‌دانی که چه تصمیمی بگیری. گفتم حسین هدایتی کسی بوده که همیشه به پرسپولیس کمک کرده اما این‌که بگوییم امضا کند و بعدا پول بدهید را قبول ندارم.‌ من تا همین‌جا می‌دانم و از این‌که بعدا هدایتی پولی به طارمی داده یا آن‌ها تماس یا چیزی با هم داشته‌اند، بی‌خبرم.»


 روغنی: طارمی ادعایش را ثابت کند
ابوالفضل گلپایگانی روغنی، عضو هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات طارمی در‌90 که عنوان کرده بود عده‌ای در باشگاه پرسپولیس خواهان جدایی او از این باشگاه بوده‌اند، به ایسنا گفت: «درباره این ادعا من نه در مقام تکذیب و نه در مقام تایید هستم اما آن چیزی که به طور رسمی از باشگاه می‌تواند وجود داشته باشد، این است که همه مسئولان باشگاه پرسپولیس خواهان ماندن و به کارگیری مهدی طارمی بودند. ما طارمی را به چشم یک سرمایه ملی می‌دیدیم. ممکن است از او گلایه‌مند هم باشیم اما او را یک سرمایه‌ ملی می‌دانیم. درباره رفتنش هم یک تصمیم کاملا شخصی گرفته و اگر هم الان ادعایی دارد، خودش باید ثابت کند. من که نباید ادعای او را ثابت کنم. طارمی ادعای مبهمی هم مطرح کرده و گفته بعضی‌ها می‌خواستند او برود. من که نمی‌دانم داستان چیست.‌»


 خمارلو: اصراری نداشتم طارمی مصاحبه کند!
پندار خمارلو در واکنش به صحبت‌های طارمی که گفته بود با اصرار و هماهنگی خمارلو آن مصاحبه معروف را بعد از محرومیتش انجام داده و با هماهنگی باشگاه در مصاحبه گفته حتما خیریتی در محروم شدنش بوده به مشرق گفت: «ابتدا باید بگویم بخش اول صحبت‌های طارمی درست بود. من و ترکاشوند به اتاق طارمی رفتیم و با او صحبت کردیم، اما این‌که می‌گوید شوکه بوده و این حرف‌ها درست نیست، چون قبل از سفر و در تهران می‌دانستیم طارمی محروم شده. اتفاقا طارمی اصرار داشت که وقتی محروم شده به تهران برگردد، اما تصمیم گرفتیم که طارمی بماند. داستان مصاحبه هم از این قرار است که اصراری از طرف من برای مصاحبه وجود نداشت و واقعا هم نمی‌دانم ترکاشوند به طارمی گفت مصاحبه کند یا نه، اما من اصراری نکردم. من در مصاحبه اشتباه کردم و گفتم که شاید «حکمتی» در کار بوده و واقعا نباید همچین حرفی می‌زدم. در مصاحبه‌ام می‌بینید که من حرفی از خیریت نزدم و فقط از کلمه حکمت استفاده کردم که درست نبود و به این مسئله اعتراف می‌کنم.‌»

خراسان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: